خبرهای داغ:
صبح امروز، در پی اعلام پیام سردار حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب درباره نابودی کامل داعش در منطقه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد به همراه نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه و جمعی از کارکنان با حضور در منزل شهید حججی، به نمایندگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این پیروزی را به خانواده شهید تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۸۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، در این مراسم، سرهنگ مهدي ساعی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد، با اعلام خبر این پیروزی، اظهار کرد: در سخنرانی که چند ماه قبل سردار سلیمانی در گیلان داشتند، وعده نابودی کامل داعش در منطقه و اعلام گرفتن انتقام خون شهید حججی را تا سه ماه دیگر اعلام کردند و امروز بعد از گذشت دو ماه، شاهد تحقق این وعده هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: این پیروزی‌ها مرهون و مدیون خون تمام شهدایی است که در راه دفاع از حرم جانفشانی کردند به خصوص شهید محسن حججی، و این پیروزی را در درجه اول باید به این شهدا تبریک گفت که در سایه ایستادگی، استقامت و ایثار خود چنین پیروزی را رقم زدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد، در ادامه تصریح کرد: اگر با نگاه واقع‌بینانه به رویدادهای این 6 سال در منطقه نگاه کنیم، به این باور خواهیم رسید که اگر حضور ما نبود، امروز باید در خاک کشورمان با دشمنان مقابله می‌کردیم و امنیت امروز جامعه مدیون جان‌فشانی‌های این شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج و اعلام شکست کامل داعش در منطقه افزود: این تقارن گواه این نکته است که بسیج 20میلیونی که امام در 38سال قبل دستور تشکیل آن را دادند، امروز به ثمر نشسته است و این شجره طیبه تا امروز در همه زمینه‌ها مدافع این نظام و انقلاب بوده است.

در ادامه حجت‌الاسلام اابوالفضل  پیراسته، نیز تصریح کرد: پیروزی‌هایی که در منطقه شاهد هستیم، و تشکیل جبهه مقاومت با عنوان‌های مختلف چون حزب‌الله، حشدالشعبی، انصارالله، زینبیون همه به برکت تفکر بسیجی است که در تمام کشورها رایج شده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی استکبار برای حضور در منطقه، ایجاد تفرقه و تجزیه کشورهای اسلامی است و ایثارگری‌ها و مقاومت‌های این شهدا بار دیگر نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند و خون این شهیدان هیچ‌گاه بی‌ثمر نخواهد بود.

پدر شهید حججی نیز در این دیدار گفت: در درجه اول باید این پیروزی را به تمام خانواده‌های شهدای مدافع حرم، تمام نیروهای جبهه مقاومت از تمام کشورهای اسلامی که در این پیروزی سهیم هستند، تبریک گفت و نابودی داعش در منطقه ثمره خون این شهیدان است. 

وی در ادامه افزود: تحقق وعده‌ای که سردار سلیمانی سه ماه قبل داده بودند، و امروز با نابودی کامل داعش محقق شده است، یک چیز موقتی است، ریشه اصلی تمام این تروریست‌ها، به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان هستند که باید ریشه آن‌ها را از میان برداریم.

پدر شهید حججی درباره عوامل دست‌یابی به این پیروزی عظیم اظهار کرد: این پیروزی در سایه درایت و بزرگواری رهبر معظم انقلاب و همدلی و انسجامی ملت در درجه اول شکل گرفت و تا زمانی که این نظام پابرجا است، این میدان نبردها نیز باقی است.

وی در پایان بیان داشت: همان‌طور که به فرموده رهبری، شهید حججی سخنگوی شهداست، ما نیز سعی کردیم این سخنگویی را به ثبت برسانیم و تمام شهدا و بالأخص شهدای مدافع حرم عزیز هستند، ولی خداوند شهید حججی را در زمانی که نیاز بود برای ما فرستاد و ما اعلام می‌کنیم همه شهدای مدافع حرم عزیز هستند و برای بالا بردن عزت این شهدا، این بار به دوش خانواده شهید حججی گذاشته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها