بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی، سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه های شهید چمران و آزاد اهواز به همراه برگزاری مجمع عالی بسیج دانشجویی از جمله برنامه مهم بسیج دانشجویی در هفته بسیج می باشد.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۷۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی خوزستان؛بهمن شهریاری ضمن گرامی داشت ایام هفته بسیج گفت بیش از ۱۶۰ برنامه برای هفته بسیج تدوین و اجرا در سطح دانشگاه های استان خوزستان برگزار می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: برای هفته بسیج، کمسیون های تخصصی در بسیج دانشجویی برگزار شد علاوه بر آن نشست تخصصی با مسئولین بسیج در دانشگاه های اهواز و چندین جلسه در شورای مرکزی بسیج دانشجویی برگزار گردید که خروجی این نشست ها بیش از ۱۶۰ برنامه در هفته ی بسیج در سطح دانشگاه های استان برگزار می شود.

 

 

بهمن شهریاری افزود: برنامه شاخص هفته بسیج، برگزاری مجمع عالی بسیج دانشجویی استان در اهواز می باشد. در این نشست ضمن بررسی عملکرد بسیج دانشجویی در یکسال گذشته، بازخوانی و تبیین اهداف و برنامه ها برای یکسال آینده صورت می گیرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: در این نشست، انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان برگزار می شود و در کنار آن از دفاتر، حوزه و پایگاه برتر استانی، ستاد اربعین که توانست عملکرد خوبی در اعزام بیش از ۴۱۰۰ دانشجوی از استان خوزستان را داشت، گروه های برتر جهادی و برگزیدان جشنواره مالک اشتری تقدیر و تشکر می شود. این نشست اول آذر در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

 

بهمن شهریاری در مورد افتتاح و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی گفت: در شهرستان های شادگان و هویزه پروژه های محرومیت زدایی آماده بهره برداری داریم، در یکی از روستاهای شهرستان ایذه یک پروژه محرومیت زدایی را به اتفاق فرماندهی محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) بهره برداری می رسانیم.

 

وی در ادامه افزود: در سطح شهرستان ها ادامه برنامه های معرفتی مبانی اندیشه اسلامی، دیدار با خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و با وجود هشت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم از جمله برنامه های تعیین شده در هفته بسیج می باشند.

 

بهمن شهریاری در پایان از سایر برنامه های شاخص هفته بسیج گفت: از جمله برنامه های شاخص می توان به برگزاری سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز می باشد.

ارسال نظرات