مسوول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد گفت: استان یزد دارای 300 هزار بسیجی است که اکثر آنها در فعالیت های ورزشی مشارکت دارند.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۷۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدمهدی نیکونژاد مسوول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزدگفت: ۱۴ پایگاه استعدادیابی در ۱۲ ناحیه بسیج در استان در طول سال به حدود ۲۰۰ نفر ازورزشکاران مستعد بسیجی ۹ تا ۱۴ سال آموزش‌های لازم ارائه می‌دهند.

نیکو نژاد افزود: پایگاه‌های استعدادیابی با حضور مربیان مجرب در رشته‌های مختلف رزمی، کشتی، باستانی، فوتسال، شنا، تیراندازی، والیبال، تیرو کمان و تنیس روی میز فعالیت دارند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۸۶ سالن چند منظوره ورزشی در استان در قالب ۱۸ رشته برای ۲ بخش آقایان و بانوان بسیجی فعال هستند و ۴۰ سالن دیگر با ۹۰ درصد پیشرفت فیریکی در دست ساخت است.

این مسوول اظهار داشت: برای شناسایی و ارتقای ظرفیت‌های ورزشی بسیجیان استان انجمن‌های مختلف تشکیل که در سطح نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت دارند.

نیکونژاد گفت: فعالیت‌های ورزشی در کنار برنامه‌های فرهنگی با مشارکت بسیجیان استان جزو برنامه‌ها و ماموریت‌های مهم بسیج است که در طول سال پیگیری می‌شود.

این مسوول در خصوص برنامه‌های ورزشی هفته بسیج در استان گفت: ۲۸ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی ازسوی تربیت بدنی سپاه الغدیر استان در یزد و مناطق تابعه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سالن استعدادیابی رشته تنیس روی میز بسیجیان مهریز در وسعت ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار افزون بر چهارمیلیارد ریال از محل اعتباراتسازمان بسیج ساخته شده که افتتاح شد.

نیکونژاد اهم این برنامه‌ها را شامل برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی، تجلیل از پیشکسوتان و مدال آوران، حضور ورزشکاران بسیجی در برنامه‌های فرهنگی و همچنین بزرگداشت خاطره شهدای ورزشکار ذکر کرد.
ارسال نظرات