خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

جهادگران در جلب مشارکت مردم موفق‌تر از مسئولین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی خطاب به جهادگران گفت: شما که سواد ، تجربه و انگیزه الهی دارید می توانید مشارکت مردم را جلب کنید چون نظرات شما تاثیرگذارتر از مسئولین است و این از برکات حضور شما در مناطق محروم است.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در اختتامیه اردوهای جهادی اظهارداشت: حضور خواهران و برادران جهادگر در مناطق محروم و دورافتاده و مناطق کویری که در آنجا رفت و آمد نمی شود چه اثرات با برکتی دارد.

وی عنوان داشت: مردم احساس می کنند جمعی که توقعی ندارند، مسئولیت ندارند و با عشق در کنار مردم نیازمند حاضر می شوند و در بخش های مختلف خدمت رسانی می کنند.

حسینی با اشاره به برکات حضور جهادگران در مناطق محروم افزود: نوع نگاه مردم به نظامی که تحت لوای دین و ولایت شکل گرفته بیشتر می شود. با ارائه خدمات کوچک و بزرگ در مناطق محروم علاوه بر رفع نیازها و مشکلات مردم امیدشان را افزایش می دهید.

وی خطاب به جهادگران خاطرنشان کرد: نوع رفتار شما انگیزه ها را تقویت می کند و قطعا وقتی جهادگران حاضر می شوند انگیزه کار جمعی در بین مردم افزایش پیدا می کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بیان داشت: باید کارها برنامه ریزی شده باشد. راه اندازی کارگاه ها تولیدی بخش اول کار است بعد از آن پشتیبانی باید صورت گیرد.

وی خطاب به جهاگران افزود: امید بخشی ها، مبادلات فرهنگی، رفع مشکلات و ایجاد دلبستگی به نظام از برکات حضور شما در مناطق دور افتاده است اما اگر اینها تمام و کمال هدف باشد ناقص است.

حسینی با بیان اینکه در همه فرازها و گلوگاه های گرفتاری پیام مهم رهبر انقلاب به مشارکت مردمی است ادامه داد: محصول و خروجی کار شما ایجاد انگیزه و مشارکت عموم مردم است.

وی اظهارداشت: اگر می خواهید مردم در نگاه داری امکانات و مکان هایی که برایشان مهیا می شود احساس مسئولیت کنند باید خودشان در ساخت آنها مشارکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری متذکر شد: مشارکت مردم در حل مشکلات و برطرف ساختن نیازها باید توسط شما جوانان با انگیزه و تحصیل کرده فرهنگ سازی شود.

وی اظهارداشت: در بخش مبارزه با مواد مخدر فعالیت های زیادی انجام شده اما توفیق نداشتیم چون نتوانستیم مشارکت مردم را جلب کنیم.

حسینی ادامه داد: شما که سواد ، تجربه و انگیزه الهی دارید می توانید این رسالت سنگین را بر عهده بگیرید چون نظرات شما تاثیرگذارتر از مسئولین است و این از برکات حضور شما در مناطق محروم است.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار