مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی گفت: ویژه برنامه زنده «بیسیم‌چی»، که در آن به روایتگری مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان پرداخته می‌شود در هفته بسیج روی آنتن سیمای خراسان رضوی می‌رود.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۶۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محسن نصرپور با اشاره به ویژه برنامه‌های صدا و سیمای استان در ایام هفته بسیج اظهار داشت: ویژه برنامه زنده تلویزیونی "دیده‌بان" از جمله این برنامه‌ها است که به تهیه‌کنندگی محمدحسین محمدی و کارگردانی حسن خطائیان هر شب از ساعت ۲۰ بر روی آنتن خواهد رفت.

نصرپور افزود: ویژه برنامه زنده «بیسیمچی» به تهیه‌کنندگی نادر افشار سعدآباد نیز کاری از صدای خراسان رضوی است که از ۲۹ آبان تا ۵ آذر هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ روایتگر مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان خواهد بود.

نصرپور بیان کرد: سه قسمت نمایشی رادیویی با محوریت بیان خدمات بسیج در حاشیه شهر مشهد و چهار قسمت کار موشن گرافیک با موضوع معرفی خدمات بسیج به نسل جوان و نوجوان با قابلیت ارائه در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی همچنین محوریت برنامه‌های تولیدی در صدا و سیما را بیان خدمات ارائه شده از طرف بسبج به مردم در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی اعلام و ادامه داد: مراسم تجلیل از بسیجیان و انعکاس برنامه‌های قشر‌های مختلف بسیج در طول هفته دفاع مقدس از سایر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت هفته بسیج است.

وی همچنین گفت: تهیه و تکثیر پوستر‌های مناسب برای فضا‌های عمومی و فضای مجازی، دعوت از مسئولان، دست‌اندرکاران و نخبگان بسیجی و انعکاس فعالیت‌های آنان در برنامه‌های صبحگاهی و شامگاهی صدا و سیمای استانی و انعکاس مطلوب و مناسب فعالیت‌های بسیج در بخش‌های مختلف خبری از دیگر اقدامات صدا و سیمای خراسان رضوی برای هفته بسیج است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها