مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اشکذر:
حجت الاسلام مکرم درجمع بسیجیان به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج همواره با پشتیبانی مردم، یار و مددکار محرومین جامعه بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۵۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، حجت‌الاسلام مکرم در این مراسم در صحبت‌های خود با اشاره به نام‌گذاری سالروز تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام با نگاه ژرف‌اندیش خود میراث گران‌بهایی را به یادگار گذاشت که همواره با پشتیبانی مردم یار و مددکار محرومین جامعه بوده است.
وی افزود: رهبر انقلاب در بیانات خود تاکید دارند بسیج بدنه فعال جامعه است و هر که دلش برای این انقلاب و کشور می سوزد بسیجی است و برای همین است که این نظام پابرجاست.
مکرم با بیان اینکه توطئه های دشمنان در سالهای اخیر تمرکز بر نهادهای انقلابی است بیان کرد: دشمن دریافته تمام تلاش هایش ناکام مانده علت آن این است که نهادهای چون بسیج وسپاه در برابر این توطئه ها ایستاده و نقشه های آنان را بر ملا می کند.
وی ادامه داد: فرهنگ بسیج نشات گرفته از فرهنگ غنی عاشورای حسینی است که همین محرم و صفر به فرموده امام راحل است که اسلامرا زنده نگهداشته است و همین است که دشمن را منکوب و عصبانی کرده است.
ارسال نظرات