فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

بسیج و بسیجیان همواره خود را خادم ملت می دانند

فرمانده سپاه اردکان در پیام خود به مناسبت هفته بسیج آورده است: بسیج و بسیجیان همواره خود را خادم ملت می دانند و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۴۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان به مناسبت هفته بسیج به این شرح است:

باسمه تعالی
با سلام و درود به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مؤسس شجره طیبه بسیج و درود به روان پاک شهداء بویژه شهدای مدافع حرم و آرزوی طول عمر وتوفیق روزافزون برای فرمانده معظم کل قوا و پرچم دار بسیجیان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله غرب کشور و طلب صبر برای بازماندگان این فاجعه.
برخود لازم می دانم از تلاش ها و زحمات همه مسئولین و بویژه همشهریان عزیزمان در امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان تشکر و قدردانی نمایم.
انشاءالله عزاداری های همه محبین اهل بیت در این دو ماه محرم و صفر که رمز بقاء اسلام است مورد قبول حق تعالی و سرور و سالار شهیدان قرار گرفته باشد.
در سی و هفتمین سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج قرار داریم. مصادف شدن هفته بسیج با حلول ماه ربیع الاول را به فال نیک گرفته و آن را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار و بسیجی شهرستان اردکان تبریک عرض می نمایم.
هفته بسیج یادآور فداکاری و رشادت ایثارگرانی است که در همه صحنه های خطر به کمک اسلام، انقلاب و مردم شتافتند و با اخلاص، همه چیزشان و ازجمله جانشان را فدای این مهم نمودند. فداکاری که همچنان در تمامی عرصه ها داخلی و خارجی بویژه جبهه مقاومت استمرار دارد.
امسال هفته بسیج مزین به شعار "بسیج، مظهر مردم سالاری دینی" است چرا که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون عمل به دستورات دین مبین اسلام و تأسی به سیره پیامبر و ائمه بویژه حضرت سیدالشهداء و درس گرفتن از عاشوراست.
رمز موفقیت این چهار دهه از عمر بسیج قطعاً عمل به دستورات اسلام ناب محمدی، تبعیت پذیری از ولایت، اخلاص وتلاش برای وحدت و همدلی بین آحاد مردم و مسئولین خدوم نظام بوده است.
بی شک امروز هم با تکیه بر قدرت لایزال الهی، تبعیت از ولایت، تکیه بر نیروی عظیم مردم و توان بومی خودمان می توانیم این اقتدار و صلابت و استقلال را حفظ نموده و آن را ارتقاء ببخشیم.
نهاد مقدس بسیج و بسیجیان که همواره خود را خادم ملت می دانند بار دیگر با آرمانهای امام عزیز و شهداء تجدید پیمان کرده و با تبعیت محض از فرامین فرمانده کل قوا، تمام تلاش خود را برای تحقق منویات ایشان به عمل خواهد آورد.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان
ارسال نظرات