در دومین روز از هفته بسیج ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر ابرکوهی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۴۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، صبح امروز هم‌زمان با دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج، ۷ دستگاه اتوبوس حامل ۳۰۰ دانش‌آموز و مسئولین مربوطه، در قالب اردوی راهیان نور از ابرکوه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
علی فاتحی فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان در حاشیه این اعزام و در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: دانش‌آموزان خواهر پایه دهم در راستای آشنایی با افکار، سیره و راه و روش شهدا به مدت ۴ روز در قالب اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور خواهند داشت.
فاتحی تصریح کرد: در این اردو دانش‌آموزان از مناطق سوسنگرد، دهلاویه، شلمچه، معراج الشهدا و هویزه بازدید کرده و در این مدت راویان اعزامی و راویان مستقر در منطقه با تشریح مناطق به بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های سیره شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم جهت تعمیق معنویت‌ها و شناختن افرادی است که بدون چشمداشت در راه اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کردند و در این راه از تمام هستی و جان خود گذشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ادامه داد: در همین راستا سرسلسله افراد مذکور شهدا هستند؛ لذا دانش‌آموزان در اردو‌های راهیان نور و با حضور در مناطق جنگی هر چه بیشتر با سیره و منش شهدا آشنا شده و ضمن شناختن بسیجیان واقعی تلاش می‌کنند تا خود را به افکار و عقاید آنان نزدیک‌تر کنند.
ارسال نظرات