باهدف نزدیک شدن به سیره شهدا:

دانش‌آموزان دختر ابرکوهی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

در دومین روز از هفته بسیج ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر ابرکوهی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۴۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، صبح امروز هم‌زمان با دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج، ۷ دستگاه اتوبوس حامل ۳۰۰ دانش‌آموز و مسئولین مربوطه، در قالب اردوی راهیان نور از ابرکوه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
علی فاتحی فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان در حاشیه این اعزام و در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: دانش‌آموزان خواهر پایه دهم در راستای آشنایی با افکار، سیره و راه و روش شهدا به مدت ۴ روز در قالب اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور خواهند داشت.
فاتحی تصریح کرد: در این اردو دانش‌آموزان از مناطق سوسنگرد، دهلاویه، شلمچه، معراج الشهدا و هویزه بازدید کرده و در این مدت راویان اعزامی و راویان مستقر در منطقه با تشریح مناطق به بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های سیره شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم جهت تعمیق معنویت‌ها و شناختن افرادی است که بدون چشمداشت در راه اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کردند و در این راه از تمام هستی و جان خود گذشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ادامه داد: در همین راستا سرسلسله افراد مذکور شهدا هستند؛ لذا دانش‌آموزان در اردو‌های راهیان نور و با حضور در مناطق جنگی هر چه بیشتر با سیره و منش شهدا آشنا شده و ضمن شناختن بسیجیان واقعی تلاش می‌کنند تا خود را به افکار و عقاید آنان نزدیک‌تر کنند.
ارسال نظرات