امام جمعه شهرستان سرباز گفت: بسیج و سپاه به عنوان قوی‌ترین و کارآمدترین نیروهای کشور برای حفظ نظام و مظهر اقتدار ایران اسلامی است
کد خبر: ۸۹۵۰۶۴۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرباز، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، فرمانده سپاه سرباز به همراه پاسداران و بسیجیان این شهرستان برای تجدید میثاق با ولایت و رهبر معظم انقلاب با امام جمعه شهرستان سرباز دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ نادر شهرکی به تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: بسیج از بطن جامعه بوده و نمیتوان آن را از مردم جدا دانست که همین خصوصیت مردمی بودن بسیج است که موجب شده تا در همه صحنه‌ها حضور پررنگ داشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه تجمع بسیجیان در مراسم ۵ آذر نمادی از شکوه وایستادگی بسیج است، افزود: امام راحل فرمودند که بسیج این شجره طیبه سنگر‌های جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد که امروز می‌بینیم که نقش بسیج در برخی از کشور‌ها از جمله عراق، یمن، لبنان و سوریه مشاهده می‌شود.

امام جمعه شهرستان سرباز نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه و بسیج مظهر اقتدار نظام هستند به گونه‌ای که امام راحل (ره) از این اقتدار به این گونه یاد میکند که" اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و این نکته به تنهایی نشان دهنده اهمیت این نهاد مردمی است.

وی افزود: بسیج از نهاد‌های مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی بوده و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

امام جمعه شهرستان سرباز خاطرنشان کرد: شما بسیجیان و پاسداران به عنوان قوی‌ترین و کارآمدترین نیرو‌های کشور برای حفظ نظام هستید که زیر پرچم عزت‌بخش ولایت و رهبری برای پیشرفت و رشد کشور تلاش میکنید.

وی در پایان با اشاره به تهدیدات و دسیسه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: با وحدت کلمه، بصیرت و آگاهی و حفظ روحیه بسیجی در جامعه و اطاعت از ولایت‌فقیه تمام توطئه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد همانگونه‌ای که در طول این سال‌های انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران تمامی دشمنان در برابر ما خار و ذلیل شده اند.
ارسال نظرات