مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بمناسبت هفته بسیج بیش از 30 عنوان برنامه محوری توسط بسیج جامعه زنان سپاه سلمان در استان اجرا می شود
کد خبر: ۸۹۵۰۵۸۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

فاطمه کیخا در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت:
بسیج پرجمدار حرکتهای عظیمی است که مقصد آن اعتلاء وعزت نظام اسلامی در میان کشورهای مختلف است.

وی افزود: در این هفته جامعه زنان سپاه نیز بیش از 30 عنوان برنامه درشهرهای مختلف استان از جمله زاهدان، میرجاوه، کنارک ، هیرمند، نیمروز و دلگان اجرا می کند.

وی تصریح کرد: اردوی زنان نخبه اهل سنت به استان قم، افتتاح حوزه حضرت خدیجه (س) در شهرستان نیمروز، ویزیت رایگان بسیجیان خواهر در شهرستان سوران، برگزاری یادواره شهدای حوزه ای خواهران ، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی ، و برگزاری اردوهای جهادی از جمله این برنامه ها می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر ایجاد ظرفیتهای لازم برای انجام ماموریت بسیح در اقشار مختلف گفت : نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی و استحکام خانواده در جهت افزایش آگاهی های فردی و تربیت نسل سالم در شهرستان کنارک برگزار می شود.

کیخا گفت: افزایش بصیرت آحاد جامعه در مقابل جریانات تکفیری یکی دیکر از برنامه های این هفته است که در شهرهای خاش ، کنارک ، هیرمند و میرجاوه برگزار می گردد.

وی افزود: ایجاد حساسیت در محلات نسبت به بد حجابی و تشویق افراد به حجاب و عفاف توسط بسیح خواهران هیرمند و سرباز در جهت ترویح فرهنگ عفاف و حجاب پیش بینی شده است .

انتهای پیام



ارسال نظرات