خبرهای داغ:
پایگاه اسماء حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) شاهرود به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۸۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج، پایگاه اسماء حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) سپاه شاهرود در مسجد فاطمیه محله کاج افتتاح شد.
در آیین افتتاحیه این پایگاه که مسئولین حوزه فاطمه الزهرا (س) و بسیجیان پایگاه حضور داشتند، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل که معمار انقلاب و بسیج هستند و شهدا، با بیان اینکه بسیج موهبت الهی است اظهار کرد: امام راحل برای حفظ انقلاب در برابر طوفان حوادث بسیج را بنیان نهاد تا مردم خود از این دستاورد‌ها و انقلاب اسلامی حفظ و حراست کنند.
وی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام بنیان نهاد تا این کشور در طوفان سهمگین حوادث و توطئه‌های دشمنان با صلابت و اقتدار بایستد و به راهش ادامه دهتد.
مرتضوی با بیان اینکه امام بسیج را بنا نهاد تا فرهنگی را در کشور نهادینه کند بیان کرد: امام با بنیان نهادن بسیج، فرهنگ و تفکر ناب اسلامی را به جامعه و جهان عرضه نمود که در آن تمام ارزش‌های الهی و انسانی وجود دارد و با این فرهنگ می‌توان به پیشرفت و تعالی فردی و اجتماعی رسید.
وی با برشمردن فعالیت بسیج در عرصه‌های مختلف در طول سال‌های متمادی انقلاب اسلامی گفت: امروز روحیه جهادی و بسیجی نیاز جامعه است و تشکیل پایگاه‌های بسیج در محلات و مساجد مختلف در جهت انتشار این فرهنگ در سطح جامعه در راستای ایمن سازی جامعه در برابر تهدیدات نرم دشمنان است.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با تقدیر از ایجاد پایگاه بسیج خواهران در محله گفت: شما خواهران بسیجی با درک شرایط موجود با ایجاد پایگاه بسیج و ترویج این فرهنگ خود و خانواده را در برابر تهاجم گسترده دشمنان بیمه کرده و تلاش نمایید دیگران را نیز جذب نمایید.
افتتاح پایگاه اسماء حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) شاهرود+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها