معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

175 رده بسیج در شهرهای مختلف سطح استان در طول هفته بسیج افتتاح می شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:‌ طرح "گشت محله‌محور" به همت نیروهای بسیجی در محله‌هایی که در آن‌ها مشکلات اجتماعی و اخلاقی گزارش شده و مردم احساس ناامنی می‌کنند به صورت پایلوت اجرایی می‌شود
کد خبر: ۸۹۵۰۵۵۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
سرهنگ عوضعلی فقیری درحاشیه بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج در زاهدان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد هفته بسیج اظهار داشت: ۱۳۷ عنوان برنامه در هفته بسیج در یک هزار و ۷۴۱ رده مقاومت بسیج سطح استان اجرا می‌شود که از این تعداد ۱۰۱ برنامه با رویکرد اجتماعی، ۳۱ برنامه با رویکرد فضای مجازی، ۳ برنامه دفاعی و رزمایش و ۲ برنامه در حوزه کلان اقتصاد مقاومتی است.

رئیس ستاد برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، اعزام ۱۰۰۰ هزار جهادگر استان به مناطق محروم و ۲۰ کارگاه علمی نیز برای هفته بسیج در استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۱۶۰ برنامه اقتصاد مقاومتی در این هفته در استان اجرا می‌شود و برگزاری ۵ نمایشگاه و ۲ کارگاه اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات بر اساس قطب‌بندی مناطق و همچنین برگزاری رزمایش گردان‌های "بیت المقدس" و اعزام ۶۰ نفر از منتخبان بسیج استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

فقیری خاطرنشان کرد: افتتاح ۱۷۵ رده بسیج در شهر‌های مختلف سطح استان، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران بسیجی و برگزاری تریبون آزاد با موضوع "انتظارات مردم از بسیج" در ۲۰ محل از مهمترین عناوین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت هفته بسیج در سیستان و بلوچستان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: برای روز جمعه سوم آذرماه به عنوان پنجمین روز از هفته بسیج حضور سازمان یافته و منسجم بسیجیان در نماز جمعه‌های تشیع و تسنن و سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌های نماز جمعه برنامه‌ریزی شده که سردار معروفی، فرمانده سپاه سلمان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه زاهدان است.

وی افزود: همچنین در این روز طرح "گشت محله محور" با عنوان "حماسه خدمت و امنیت" به صورت پایلوت در محله‌هایی که در آن‌ها مشکلات اجتماعی و اخلاقی گزارش شده و مردم احساس ناامنی می‌کنند به اجرا در می‌آید.

فقیری اضافه کرد: این طرح در راستای افزایش احساس امنیت در سطح شهر‌ها طراحی شده و برای اجرای دقیق آن برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته که به یاری خداوند در صورت موفقیت در دوره آزمایشی قرار است در تمام ایام سال اجرایی شود.
ارسال نظرات