سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در مراسم همایش خدمت بی منت که به مناسبت گرامی داشت دومین روز از هفته بسیج در زاهدان برگزارشدااظهارداشت : از 5 آذر 95 تا کنون 461 برنامه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی ، اقتصاد مقاومتی، نظام سلامت و محرومیت زدایی اقدام و عملی کرده ایم
کد خبر: ۸۹۵۰۵۴۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی با تاکید بر اینکه امروز با پیروزی جبهه مقاومت خط بطلانی بر پیکره فیزیکی داعش کشیده شد گفت: در آغاز تاسیس بسیج هیچ کس برکت این شجره طیبه را احساس نمی‌کرد و متوجه دوراندیشی امام خمینی (ره) نبود، اما امروز برکت این شجره طیبه فراتر از ایران و اسلام است.

سردار معروفی افزود: بسیج یک سازمان نظامی نیست بلکه یک فکر و یک آرمان برگرفته از اندیشه امام است امروز هرچه داریم از برکت تفکر نبوی، تفکر علوی و عاشورای حسینی داریم که مفهومش بن بست شکنی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کسی که زندگی خود را با تفکر نبوی و علوی و عاشورایی پیش ببرد بن بست ندارد، فلسفه سپاه مردمی و بودن و انقلابی بودن آن است و مردمی بودن آن در بسیج ظهور پیدا میکند.

وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به هیچ جناح و قوم و حزب یا گروهی نیست بلکه متعلق به انقلاب اسلامی، ایران و ملت بزرگ ایران است گفت: امروز ۵۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی را در ۱۱ شهرستان افتتاح می‌کنیم که این ۵۰۰ عرصه غیر از اقداماتی است که قرارگاه قدس انجام میده و فقط اقدامات بسیج سازندگی است.

وی گفت: برای این ۵۰۰ عرصه ۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان هزینه شده و ازین مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در عرصه اقتصاد مقاومتی،۷۳۰ میلیون تومان فعالیت‌های جهادی هزینه شده است.

معروفی گفت: ۴۳۵ گروه جهادی سازمان دهی شده و شناسنامه دار داریم که ۵۲ درصد شیعه و ۴۸ درصد اهل تسنن هستند و ۲۰ درصد خواهر و ۸۰ درصد برادر هستند.

گفتنی است: ۵۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به صورت ویدئو کنفرانس توسط سردار معروفی با رمز یا رسول الله در ۱۱ شهرستان استان افتتاح شد.
ارسال نظرات