فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلوگاه گفت: آمادگي بسيجيان شهرستان گلوگاه براي خدمات رساني به زلزله زدگان غرب کشور در قالب گروهاي جهادي 22 نفره هستند.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۳۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران   به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، سرهنگ حسن حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های بسیج در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در این راستا بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، دفتر مشاوره تحکیم بنیان خانواده در ساختمان دادگستری شهرستان با همت سپاه ناحیه و دادستانی گلوگاه افتتاح شد.

وی افزود: درسال ۹۴ آمار طلاق در شهرستان گلوگاه بالا بود که با ورود بسیج و ایجاد کارگروه مشاوره و همچنین با کمک  دستگاهای اجرایی شهرستان توانستیم  آسیب طلاق را در گلوگاه کاهش دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه در بحث ساخت مسکن برای محرومین بیان داشت: ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد با حضور گروه‌های جهادی توانستیم ۳۵ واحد را در سال گذشته را داشتیم .

حسنی با بیان آمادگی بسیجیان شهرستان گلوگاه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان غرب کشور افزود: در شهرستان گلوگاه و از روستاهای تابعه در قالب گروه‌های ۲۲ نفره با هر نوع تخصصی آماده برای اعزام به مناطق زلزله زده غرب کشور هستند.

وی در پایان گفت: در عرصه امنیت روستاها نیز گشت محله محور فعال است و با آموزش‌های لازم در حال گشت زنی هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها