فرمانده سپاه مراغه در دیدار با بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان، گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۳۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: بسیج یک ارگان و نهاد نیست، بلکه فرهنگ و طرز تفکر است و چون نهاد و ارگان نیست زمان و مکان و موقعیت جغرافیایی خاصی هم ندارد.

وی با بیان اینکه امام با تأسیس بسیج انقلاب ما را برای همیشه تاریخ ماندگار کردند، اضافه کرد: غرض از راه اندازی بسیج فقط بعد نظامی نیست و بسیجی باید در همه عرصه ها نمونه باشد و حرف اول را بزند.

سامی بسیج را یک فرهنگ و طرز تفکر و اعتقاد عنوان و بیان کرد:  به همین علت بسیجی و فرهنگ بسیجی مقدس است و باید این قداست را حفظ کنیم.

وی افزود: بسیجی باید دارای قدرت فکر و تفکر قوی باشد و مسائل سیاسی روز را بتواند تحلیل کند، بسیجی نباید ساده اندیش و سطحی نگر باشد بسیجی باید اهل گذشت و ایثار و قانونمند در همه امور باشد.

  سامی ادامه داد: بسیجیان مدافع ارزش های انقلاب اسلامی می باشند و هدف از این دیدارها تجلیل و قدردانی از آن هاست.
وی یادآور شد: ما مدیون شهیدان و بسیجیانی هستیم که مخلصانه در این نهاد ارزشمند در خدمت به مردم و دفاع از کیان انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

ارسال نظرات