مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ابهر:

جمع آوری۲۰ میلیون تومان در دانشگاه آزاد ابهر به نفع زلزله زدگان کرمانشاه

حدودا ۲۰ میلیون تومان در دانشگاه آزاد ابهر به نفع زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری شد که بخشی نقدی و بخشی دیگر هم بصورت غیر نقدی و از اجناس اهدایی بود.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۲۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ابهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این مجموعه دانشجویی به نفع زلزله زدگان کرمانشاه گفت: مجموعا به ارزش حدودا 20 میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی در دانشگاه آزاد ابهر جمع آوری و ارسال کردیم.

مقدم با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد ابهر غرفه هایی برپا شد که هدایای نقدی و غیرنقدی دانشجویان را جمع آوری شد، افزود: به حدودا ۲۰ میلیون تومان در دانشگاه آزاد ابهر جمع آوری شد که بخشی نقدی و بخشی دیگر هم بصورت غیر نقدی و از اجناس اهدایی بود.

وی اظهار داشت: ۱۰۰ تخته پتو، ۱٫۵ تن سیب، ۲۰۰ کیلو برنج، سویا تشک خواب، تن ماهی، ۵ جعبه شیرخشک، لباس گرم، ۱۰ جعبه کنسرو لوبیا، ۱۵۰ باکس آب معدنی و برخی اقلام دیگر از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد ابهر به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ابهر تصریح کرد: پس از منتشر کردن اطلاعیه اعزام نیرو به کرمانشاه، در یک روز ۲۴ نفر از دانشجویان تماس گرفتند و خواستار اعزام به کرمانشاه برای کمک به آسیب دیدگان کردند.

مقدم اظهار داشت: حتی برخی از افراد غیر دانشجو نیز که از اطلاعیه ما مطلع شده بودند با بنده تماس گرفتند و در نهایت ما یک خودرو به همراه ۴ نفر نیروی متخصص به منطقه اعزام کردیم.

فعال دانشجویی دانشگاه آزاد ابهر افزود: ۳ نفر از این افراد از دانشجویان کارشناسی ارشد بودند که در هلال احمر مشغول فعالیت هستند و یک نفر دیگر نیز از دانشجویان پرستاری هستند.

ارسال نظرات