مسئول بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری:

میدان مجاهدت برای بسیجیان به پایان نرسیده است

مسئول بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: میدان مجاهدت برای بسیجیان به پایان نرسیده و بسیج اکنون در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، سیاسی و علمی و فناوری در حال فعالیت است.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۱۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از فارس ؛سرهنگ پاسدار علی اصغر یزدانی با اشاره به ضرورت تشکیل بسیج مستضعفین از منظر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و باتوجه به نقش و ضرورت تشکیل بسیج باتوجه به گستردگی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی که درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند، امام راحل فرمان تشکیل بسیج را در پنجم آذرماه سال 1358 صادر کردند.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت نقش مهم و اساسی بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بسیج نقش مؤثری در هشت سال جنگ تحمیلی داشت و نیمی از پیروزی‌های دوران دفاع مقدس مرهون حضور و از خودگذشتگی نیروهای بسیج است که نقش خود را در دفاع از مرزهای کشور به‌خوبی ایفا کردند.

مسئول بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: عده‌ای سطحی‌نگر بعد از خاتمه جنگ تحمیلی بر این باور بودند که مأموریت بسیج به پایان می‌رسد، اما میدان مجاهدت برای بسیجیان به پایان نرسیده و بسیج اکنون در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، سیاسی و علمی و فناوری در حال فعالیت است و نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کند.

ایزدی با بیان اینکه بسیج یکی از پایه‌های استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف و حساس و همچنین مردمی بودن آن از مهم‌ترین دلایل استحکام انقلاب اسلامی است و هر انقلابی برای حفظ و تداوم خود نیاز به یک نیروی مردمی دارد و بسیج نیز به‌عنوان یک نیروی مردمی، نمونه بارز آن است.

وی در پایان با اشاره به اینکه یک فکر و اندیشه وسیع در دل بسیج وجود دارد، افزود: حضور نخبگان و آحاد مختلف مردم در بسیج باعث ایجاد یک ظرفیت عظیم در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی شده و یکی از مهم‌ترین دلایل مردمی خواندن بسیج، حضور تمام اقشار مختلف مردم در بسیج است.

ارسال نظرات