حجت الاسلام منتشلومسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در دهگلان افزود:مقبولیت ومنزلت اجتماعی بسیج درسطح جامعه قابل تحسین است
کد خبر: ۸۹۵۰۴۹۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلومسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در دهگلان، به مناسبت هفته بسیج افزود:مقبولیت ومنزلت اجتماعی بسیج درسطح جامعه قابل تحسین است.

وی اظهار داشت:اخلاق توام با ادب، آراستگی ظاهری، پرهیز از هرگونه کبر وغرور و روحیه خدمتگزاری وموارد دیگر از شاخصه‌های بسیج است به طوری که بسیج خدمتگزار ودرخدمت آحادمردم است وهمین موضوع باعث شده که بسیج ازجایگاه ومنزلت اجتماعی درخورتحسینی رادربین مردم داشته باشد.

منتشلو در ادامه سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم دشمن بر علیه ملت و نظام اسلامی توجه بیش از پیش به تولید ایده و خلاقیت در بسیج تاکید کرد و افزود: بسیجیان با روزآمد کردن آگاهی و تحلیل نسبت به تحولات ملی و بین‌المللی و چگونگی نقش آفرینی فعال و مؤثر بسیجیان در دریافت و تحقق انتظارات رهبر انقلاب بیشتر کار کنندو نظرات و ایده و طرح‌های خود را ارائه تا بتوان با برنامه‌ریزی بهتر وظایف خود را عمل نمائیم.

وی در پایان  گفت: امروزتمام بسیجیان ایران اسلامی با روحیه بسیجی توانسته به خوبی از مرز‌های کشور دفاع کنندکه مبارزه با داعش در مرز‌های سوریه و عراق از جمله آنهاست که امروزاین پیروزی ناشی از همین روحیه بسیجی است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات