خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج روستایی حمزه سیدالشهدا با امام جمعه شهر کلاته خیج به مناسبت هفته بسیج دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۷۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرگرد پاسدار حسین نوروزی به اتفاق اعضا شورای حوزه بسیج روستایی حمزه سیدالشهدا به مناسبت هفته بسیج با حجت الاسلام خداپرست در دفتر وی دیدار کردند.
در این دیدار نوروزی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در منطقه کلاته خیج و روستا‌های اطراف پرداخت.
حجت الاسلام علی خداپرست در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره بیان اینکه امام راحل بسیج را ایجاد کرد تا از انقلاب و دستاورد‌های آن حفظ و حراست کند افزود: تلاش دشمنان در این حدود چهل سال با حضور نهاد‌های مردمی همچون بسیج ناکام مانده است و این نهاد از الطاف خفیه الهی بود که امام راحل نیز بار‌ها بر آن تاکید کرد.
وی همدلی، همراهی و وحدت را رمز بقای بسیج در جامعه عنوان کرد و بیان کرد: بسیج فرهنگی متعالی و عمیق است که امروز منطقه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است و دشمنان دل خوشی از این نهاد انقلابی ندارند و هجمه‌های فراوانی بر علیه آن به راه انداخته اند که البته همه ناکام است.
امام جمعه کلاته خیج با تاکید بر اجرای برنامه‌های اثرگذار در سطح شهر و روستا‌ها در هفته بسیج و تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیجیان گفت: باید تمام توان خود را صرف کنیم تا فرهنگ و روحیه بسیجی را در جامعه ترویج و تدوین نماییم چرا که روحیه و تفکر بسیجی است که ترس در دل دشمنان قرار داده و آن‌ها را در توطئه‌های خود ناکام گذاشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها