فرمانداردهگلان گفت: بسیج نهادی مقدس برخاسته ازبطن مردم وبه صورت درختی تنومند همراه وهمزاد انقلاب اسلامی ایران بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرماندار دهگلان ضمن تسلیت حادثه تاسف بارمنطقه زلزله زده کرمانشاه ازکمک‌های خود جوش، بی دریغ و احساس مسئولیت مردم وایجاد فراهم نمودن زمینه توسط مسئولین برای ارسال کمک‌های مردمی شهرستان دهگلان به منطقه زلزله زده تشکر وقدر دانی نمود.


فرمانداردهگلان ضمن تبریک هفته مقدس بسیج با اشاره به خدمات بی دریغ این نهاد گفت: در دروان ۸ سال جنگ تحمیلی دلاور مردان بسیجی به دفاع از مردم و کشورشان برخاستند و در زمان بعد از جنگ نیز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی ومحرومیت زدایی مشغول فعالیتند.

وی افزود: این نهاد مقدس که از دل مردم و انقلاب برخاسته و شهره آن در مقاطع مختلف تاریخی انقلاب عیان است و هرجا مشکلی بوده بسیج مردمی ورود پیدا کرده و در صدد رفع آن مشکل برآمده است.


نظری با اشاره به خدمات بسیج سازندگی استان وشهرستان در زمینه محرومیت زدایی گفت: بسیج سازندگی درزمینه‌های بهداشتی و محرومیت ز. دایی گام‌های اساسی برداشته و به صورت درختی تناور همراه و همزاد انقلاب اسلامی بوده است.



اشتغال جوانان از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم


نظری با اشاره به بحث اشتغال جوانان گفت: دولت نمی‌تواند پاسخگویی استخدام جوانان باشد و دستگاه‌های دولتی تنها راهی که درپیش گرفته اند بحث سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از طریق سرمایه بخش خصوصی، بخش دولتی و سرمایه‌های خارجی است.


وی افزود: با توجه به تبصره ۱۸ قانون بودجه بحث اشتغال فراگیر مطرح شده و شیوه نامه به دستگاه‌های اجرایی نیز ابلاغ شده است انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی به لحاظ اهمیت موضوع در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری کمک کنند.


نظری گفت: ادارات صنعت ومعدن، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و مخابرات جزو دستگاه‌های مجری با وظایف خاص خود می‌توانند به نوعی تکمیل کننده کار‌های محوری این دستگاه‌ها باشند.



طرح‌های عمرانی


فرماندار دهگلان با اشاره به سهم اعتبار شهرستان در کمیته برنامه ریزی گفت: از محل تملک دارائی‌ها ۲۵ درصد و از محل توازن منطقه‌ای ماده ۱۸۰ تخصیص شهرستان ۲۹ درصد است که به فراخور طرح‌ها و اولویت‌ها تخصیص‌ها کم و زیاد می‌شوند از مدیران ادرات خواست تخصی‌ها را از ادارات کل پیگیری و مطالبه نمایند.


۹۰ میلیون تومان برای تجهیزات هوا شناسی دهگلان پیش بینی شده است

فرماندار دهگلان با اشاره به تفاهم نامه میان دانشگاه کردستان، اداره کل هوا شناسی و فرمانداری دهگلان گفت: در محوطه زمین تملکی دانشگاه کردستان روستای سراب جایگاه سایت هوا شناسی تعیین شده و برای تجهیزات آن ۹۰ میلیون تومان پیش بینی شده که عملیاتی می‌شود.

پیش بینی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث مجتمع فرهنگی هنری دهگلان

نظری با اشاره به ضرورت احداث این مجتمع اظهار داشت: با حمایت مدیر برنامه برنامه ریزی استان مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از منابع استانی و ۷۰۰ میلیون تومان از منابع شهرستانی برای احداث آن پیش بینی شده که اداره فرهنگ وارشاد اسلامی باید آنرا اجرایی کند.

وی افزود: سایت این مجتمع در سطح ۳۲۰۰ متر مربع در قالب فضا‌های متنوع فرهنگی، سالن اجتماعات نمایش پیش بینی شده است.

قریب به ۴ میلیارد تومان به ورزش دهگلان اختصاص یافته است/ سرانه ورزشی شهر بلبان آباد بسیار پایین است

فرماندار دهگلان با اشاره به مشکلات فضا‌های ورزشی دهگلان گفت: امسال نسبت به سنوات گذشته مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی پیش بینی شده که اداره ورزش و جوانان باید آنرا پیگیری نماید.

وی افزود: سرانه ورزشی شهر بلبان آبا بسیار پایین است و برای احداث سالن ورزشی چند منظوره زمین تملک شده که باید به جد پیگیری شود.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات