خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بسیجیان با اخلاص و توکل به خدا در جبهه حق علیه باطل حاضر بودند و زمان اسارت هم ترسی نداشتن و با تمام شجاعت حرف خود را می زند.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۵۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم دیدار بسیجیان با امام جمعه شهر اقبالیه با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک نهاده اجتماعی با ابعاد مختلف است و ظلم است که ان را یک نهاد کاملا نظامی بدانیم و در تمامی عرصه های میدانی جهادی حضور داشته است.
وی افزود: نمونه آن امروز صبح 17 نفر از بسیجیان جهت بازسازی و کمک به زلزله زده ها به شهرستان سر پل ذهاب کرمانشاه اعزام شدند و این بیانگر این است که بسیج در بطن جامعه است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ابراز کرد: بسیج و نیروهای سپاه در کنار دیگر نیروهای نظامی و ارگان های دولتی سریعا در صحنه حاضر شدند و امداد رسانی کردند و با هموطنان خود هم درد شدند. این نشان می دهد مردم ما در همه صحنه ها حضور دارند.
صادق پور به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس کیان افراد و ملت است که برای دشمنان بیم آفرین است و دشمنان در صدد از بین بردن بسیج در جامعه هستند در واقع بسیج یعنی نیروی کار آمد در تمام میدان ها.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان در جنگ هشت سال مقدس گفت : بسیجیان با اخلاص و توکل به خدا در جبهه حق علیه باطل حاضر بودند و زمان اسارت هم ترسی نداشتن و با تمام شجاعت حرف خود را می زند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها