سردار محمد حسین رجبی شب گذشته با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه در جریان آخرین روند اسکان و امداد مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۵۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، وی در این بازدید اظهار داشت: همان شب نخست زلزله بلافاصله به گروه مهندسی، بیمارستان شهید قاضی سنندج و تعدادی از گروه‌های جهادی دستور داده شد که آماده اعزام به منطقه شوند و صبح روز بعد این گروه‌ها فورا به کرمانشاه اعزام شدند.

رجبی افزود: بعد از تقسیم وظایف توسط سپاه کل کشور وظیفه بازسازی ۶ روستا به سپاه بیت المقدس کردستان واگذار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: تقریبا امداد‌های اولیه انجام شده است و آذوقه مورد نیاز تهیه شده و دراختیار آسیب دیدگان قرار گرفته است.

سردار رجبی گفت: امروز ۶ روستایی که مسوولیت بازسازی آن بر عهده سپاه کردستان است را از نزدیک مشاهده کردیم و نیاز‌های اولیه و مهم مردم را در دستور تامین قرار دادیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در روستای "تپه ماران", قرارگاه سازندگی و خدمات رسانی سپاه بیت المقدس را ایجاد کرده ایم، چون این روستا یک روستای بزرگ است و در مرکزیت این ۶ روستا قرار دارد.

سردار رجبی افزود: در همین راستا جلسه‌ای را با شورا و دهیاران روستا‌ها برگزار کردیم تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد و به موقع نیاز‌های مردم تامین شود.

فرمانده سپاه کردستان ابراز داشت: اگر اهالی این روستا‌ها با ما همکاری لازم را داشته باشند بازسازی روستا خیلی زود انجام می‌گیرد.

وی گفت: اکنون در درجه اول احداث سرپناه موقت و در درجه دوم سرپناه دائمی در دستور کار ما قرار دارد و این کار‌ها نیازمند هماهنگی‌های اولیه و تامین اعتبار است.

سردار رجبی بیان کرد: در مجموع ما با تمام توان به این منطقه آمده ایم و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازسازی روستا‌ها به پایان برسد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات