نکو داشت شعائر انقلاب اسلامی پاسداری از ارزشهاست

فرمانده سپاه نکا با اعلام اینکه امروزه پاسداری از انقلاب تنها در سلاح به دست گرفتن و جنگ تن به تن با دشمن نیست، خاطرنشان کرد: گرامی داشتن و نکوداشت شعائر انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها هم پاسداری از انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۴۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

سیدابراهیم شریفی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان نکا با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: از یک‌هزار عنوان برنامه اعلام شده در سطح شهرستان، 60 عنوان برنامه شاخص و محوری  است که در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نکا برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال، شعار بسیج مظهر مردم‌ سالاری دینی است، افزود: باید تلاش شود تا این شعار به معنای واقعی در سطح جامعه و برای همگان تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: بسیجیان در طول جنگ تحمیلی هشت ساله توسط عراق بر ایران و پس از آن، جانانه ایستادند و مقاومت کردند و ایثارگری‌های بسیجیان در دوره‌های مختلف این نظام باید برای نسل جدید بازگو شود.

این مسؤول بیان کرد: بسیج در کنار سپاه، وظیفه پاسداری و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و علمی را برعهده دارد و در این بخش با تمام توان وارد عمل شده است.

شریفی با بیان اینکه 60 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا می‌شود، ادامه داد: شعار هفته بسیج  امسال بسیج مظهر مردم سالاری دینی است که امیدواریم همه مردم، ادارات و نهادها فعال و پویا وارد عمل شوند.

وی با اعلام اینکه امروزه پاسداری از انقلاب تنها در سلاح به دست گرفتن و جنگ تن به تن با دشمن نیست، خاطرنشان کرد: گرامی داشتن و نکوداشت شعائر انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها هم پاسداری از انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: امروز در مرحله جدیدی از جنگ با دشمن قرار گرفته‌ایم و دشمن با جنگ نرم وارد خانه‌های مردم شده است و باید با بصیرت‌افزایی مانع پیش‌روی دشمن شویم.

این مسؤول افزود: بسیج دارای ظرفیت‌های فراوانی در مراحل مختلف است و باید در ادامه راه هم با استفاده از توان بسیج در کنار سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی، برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کرد.

شریفی ادامه داد: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، بازسازی‌ ویرانی‌های جنگ، تهدید، توطئه، ترور، تحریم، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جانانه ایستادند و در تمام این دوران انقلاب،موفقیت‌های بسیاری حاصل و خدمات مختلفی ارائه شد.

وی افزود: در حدود چهار دهه گذشته این انقلاب تاکنون، در تمام مراحل با استفاده از توان و ظرفیت بسیج در کنار سپاه و ارتش پیروزی‌های بسیاری حاصل شده است که باید قدردان این امنیت و اقتدار به دست آمده باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با تشریح برنامه‌های محوری هفته بسیج این شهرستان گفت: دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره‌های شهدا، نهضت خدمات‌رسانی، نهضت روشنگری، ویزیت رایگان، افتتاح خانه محرومان با همکاری کمیته امداد، فضاسازی محیطی، همایش شکوه مقاومت و رسیدگی به مشکلات محرومان از جمله این برنامه‌ها در هفته بسیج در شهرستان نکا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار