خبرهای داغ:
روابط عمومی منطقه شمال‌شرق امسال اقدامات تبلیغاتی قابل توجهی در راستای فرهنگ سازی مصرف انرژی در مدارس حاشیه خط لوله شاهرود انجام داده‌ است.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۲۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ رییس کمیته بهینه سازی مصرف انرژی منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق گفت: یکی از اصلی‌ترین محاسن اجرای چنین طرح‌هایی در مدارس، به تاثیرگذاری فرهنگی آن باز می‌گردد که با فرهنگ سازی و پرورش و رشد اجتماعی دانش آموزان، شیوه مصرف بهینه و اصولی از پایه در دانش آموزان نهادینه خواهد شد.
سیروس طالبی با اشاره به لزوم آموزش بهینه سازی مصرف انرژی در مدارس حاشیه خط لوله به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های این مجموعه در سالجاری عنوان کرد: این اقدام منطقه شمال‌شرق در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این شرکت در اقبال همجواران خط لوله می‌باشد.
نماینده مدیریت در کمیته انرژی منطقه شمال‌شرق تاکید کرد: اگر برای تامین حامل‌های انرژی تلاش شود، اما بر روی مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف کار نشود، تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها بی‌نتیجه خواهد ماند.
رییس روابط عمومی منطقه شمال‌شرق نیز در این رابطه گفت: با فرهنگ سازی برای تغییر نگرش دانش‌آموزان، رفتار مصرفی آن‌ها نیز تغییر خواهد کرد.
سیدوحید سیدموسوی اصلاح رفتار در سنین کودکی را یک ضرورت آموزشی در بهینه سازی مصرف حامل‌های انرژی دانست.
وی ضمن تشریح برخی از اقدامات فرهنگی روابط عمومی این منطقه مانند تبلیغات محیطی گسترده در راستای بهینه سازی مصرف آب طی یک سال گذشته در مدارس همجوار خط لوله شاهرود، تصریح کرد: قصد داریم در آینده نزدیک مسابقات نقاشی و عکاسی برای فرزندان کارکنان و مدارس همجوار خط لوله با موضوع "صرفه جویی در مصرف آب" برگزار کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها