مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان گفت: بیش از ۱۶۰ هزار شهید دوران ۸ سال دفاع مقدس، سه پیام مهم، اقامه نماز، ولایت مداری و حفظ حجاب را برای مردم وصیت و سفارش نموده اند.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۲۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رضا میرزایی در آیین یادوراه شهدای شهرستان بیجار که به مناسبت آغاز هفته بسیج در سالن شهید رحمانی سپاه بیجار برگزار شد گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس، بیش از ۲۱۹ هزار شهید تقدیم انقلاب نموده است و با مطالعه ۱۶۰ هزار وصیت نامه، زندگی نامه و مطاحبه‌های صوتی و تصویری، سه پیام مهم شهدا، اقامه نماز اول وقت، ولایت فقیه و حفظ حجاب برادران و خواهران بوده است.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد بسیج مردمی در ۵ آذر سال ۵۸، به دستور حضرت امام خمینی (ره)، کسی تصور نمی‌کرد که روزی بسیج، الگوی جبه مقاومت لبنان، سوریه و عراق باشد، تنها طراح اصلی بسیج، معمار کبیر انقلاب بر ثمره بسیج، ایمان داشت.

میرزایی با اشاره به دور اندیشی و بصیرت سیاسی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل بسیج بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) دانش آموخته هیچ مکتب نظامی و دانشگده علوم رزمی نبود، ایده‌ها و طرح‌های نظامی حضرت، هنوز هم برای فرمانده هان نظامی جهان، دارای سوال و تأمل است.

وی افزود: روزی که بسیج به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، سپاه و لشگر در کشور موجود بود، امّا خلع پوشش کل کشور، حفظ نظم و امنیت کوچه به کوچه و محله به محله در سراسر کشور، از توان سپاه و لشگر خارج بود و تنها بسیج مردمی می‌توانست این خلع بزرگ را پر نماید.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان گفت: دولت‌های استکباری با طرح توافق و دوستی، در کشور‌های هدف نفوذ می‌کنند و سپس با طرح‌های تفرقه انگیز و بحران، به هدف استکباری و تسلط بر آن جامعه خواهند رسید.

میرزایی بیان داشت: بسیاری از کشور‌های جهان، از همین طریق دچار آسیب شده اند و اگر جمهوری اسلامی به موقع در صحنه حاضر نمی‌شد، امروز شاهد جنگ‌های داخلی و درگیری با داعش را در عمق خاک کشور بودیم.

او اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی، دولت از مردم کردستان غفلت نمود و شاهد تشکیل گروهک‌های ضد انقلاب در این منطقه بودیم که با بصریت مردم کردستان و جدایی از خط منافقین، بسیج پیشمرگان کرد تشکیل گردید.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات