امام جمعه قروه گفت: حضور در عرصه‌های دینی و در میدان بودن از ویژگی‌های بسیج است و در واقع این حضور عزت و سربلندی را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۱۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام حسن باباییان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به معنای مخلص بودن و عزت و شرافت داشتن می‌باشد که حفظ داشته‌های دینی و کسب معارف دینی و معرفت الهی را به همراه دارد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بسیجی در میدان بودن و در عرصه‌های حساس قدم نهادن است که موجبات عزت و سربلندی جامعه را فراهم می‌کند.

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: فردی که به عنوان یک بسیجی شناخته می‌شود همیشه سرافراز است و هیچ وقت از مسیر خود جدا نخواهد شد.

وی به اثرات دوستی با بسیج اشاره نمود و گفت: بسیجی باید دستگیر و دلسوز و نوع دوست و مهربان باشد و انسانیت انسان را لحاظ کند.

به گفته وی دوستی با بسیج عزت بسیج و سربلندی بسیجی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بسیج یک اقیانوس بیکران است ادامه داد: هر کس در این اقیانوس وارد شود خود را بینهایت می‌نماید و و دیگران را نیز به اوج می‌رساند.

باباییان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزود: امروز بسیجیان نقش ویژه‌ای برای از بین بردن این آسیب‌ها دارند.

وی به تاثیر نماز در از بین بردن چنین آسیب‌هایی اشاره نمود و گفت: بسیجیان باید در ترویج فرهنگ نماز کوشا باشند تا جامعه از آسیب‌های اجتماعی به دور قرار گیرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات