خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در نشست خبری هفته بسیج گفت: مشکلات جامعه ما با گفتمان بسیجی حل می شود
کد خبر: ۸۹۵۰۴۱۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد علی ملک محمدی درنشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه تاریخچه بسیج فقط به انقلاب اسلامی برنمی گردد و آغاز آن به صدر اسلام می باشد، گفت: بسیج مسئله جدیدی نیست و از صدر اسلام بوده است و برای مقابله با خطراتی که اسلام را تهدید می کند ایجاد شده است.
وی ادامه داد: هر حرکت انقلابی که از صدر اسلام بوده است دشمن در صدد مقابله با آن بوده است و انقلاب ما هم از این قائده مستثنی نبوده است و امام خمینی (ره) با تدبیر پیامبرگونه خود فرمان تشکیل بسیج را صادر نمود که هدف اصلی آن حفظ انقلاب اسلامی بوده است.
ملک محمدی با اشاره به اینکه دستور خداوند در قرآن کریم در آیه « واعدوا لهم مااستطعتم من قوه...» بیانگر تشکیل بسیج است خاطرنشان کرد: بسیج یعنی کمک به اداره کشور با استفاده از گفتمان بسیجی و اگر این گفتمان در جامعه شکل بگیرد ما دیگر مشکلی در جامعه نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه امسال بیش از 140 برنامه در سطح حوزه ها و پایگاهها در هفته بسیج انجام خواهد شد افزود: محوری ترین برنامه بسیج تجمع 5 آذر خواهد بود و در کنار آن برنامه هایی همانند یادواره های شهداء، غبارروبی مزار شهداء، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاههای مختلف در دستور کار خواهد بود.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها