خبرهای داغ:
در اولین روز از هفته بسیج برگزار شد:

نشست فرماندهان پایگاه مقاومت و ارکان حلقه های صالحین سپاه آبیک

در اولین روز از هفته بسیج نشست مشترک فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و ارکان حلقه های صالحین سپاه آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۱۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام آبیک در این برنامه با تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته بسیج بیان کرد: غرض از برگزاری این جلسات تاکید بر حرکت های تربیتی و کادر سازی و تداوم و استمرار نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: ما نیاز به تربیت صلحا داریم و اگر این ملت در سیر تربیت اسلامی قرار بگیرند زمینه سازی ظهور امام زمان را تسریع می کند.
وی افزود: بعد سی و هشت سال از تاسیس بسیج لزوم آفت شناسی و آفت زدایی را باید مد نظر داشته باشیم که چگونه می شود این حرکت را توسعه و عمق دهیم و کیفیتش را بیافزاییم.
این مسئول یادآور شد: البته با توجه به این که بسیج باید باعث تداوم و حرکت انقلاب اسلامی باشد در جامعه و نیز خارج از مرز های این کشور ممکن است که بدخواهان زیادی علیه بسیج فعالیت کنند گرچه از صدر اسلام نیز این دشمنی ها با اسلام ناب محمدی بوده است.
لطفی زاده بیان کرد: در همین حادثه زلزله که برای هموطنان عزیزمان رخ داد، دشمنان تاکید داشتند که بسیج نقش افرینی نکند که با فرمان اتش به اختیار مقام معظم رهبری سیل خروشان بسیجیان به کمک آسیب دیدگان شتافتند.
این مقام مسئول با برشمردن ویژگی های بسیجی گری بیان کرد: روحیه خدمت گزاری یکی از ویژگی های بزرگ بسیج است که اگر این روحیه در جامعه بوجود نیاید نمی توانیم پیام رسان انقلاب در بین احاد جامعه باشد.
وی افزود: نکته دوم مسجد محوری می باشد البته با همان اهدافی که از ابتدای شکل گیری اسلام در مورد توجه قرار داشت و بسیج مجموعه ای است که در راستای مسجد و در اهداف مسجد خدمت می کند و روحانیت نیز رکن رکین این سنگر می باشد و هر کسی که داعی دار در کار فرهنگی است، اگر از مسجد و روحانیت فاصله بگیرد قطعا راه را اشتباه طی می کند.
فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک خاطر نشان کرد: جاذبیت های ماموریت های بسیج هم یکی از نکات اساسی این تشکیلات می باشد و البته باید نیاز سنجی شود که نوجوانان و بسیجیان چه برنامه هایی مد نظرشان است و البته اینکار بسیار سخت می باشد زیرا که برنامه های فرهنگی نیاز به بودجه و سرمایه دارد که متاسفانه اعتبار در سازمان موجود نمی باشد.
وی افزود: موضوعاتی مثل اعتیاد و طلاق و ناهنجاری هایی که افزایش پیدا می کند و طبیعتا بسیج هم نمی تواند ساکت بماند گرچه ارگان هایی هستند وظیفه این کار را دارند ولی متاسفانه موفق نبوده است و باید بسیج در قالب برنامه های بومی محلی ورود پیدا کند و اوضاع را تغییر بدهد و وظیفه همه ماست که در هر محله ای که هستیم اقدام کنیم و دلسوزی را در جامعه رواج دهیم.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها