امامی گفت: ما باید جهاد فرهنگی، فکری، اقتصادی و روحیه‌ای انجام دهیم و با خرید کالای ایرانی از اقتصاد کشورمان حمایت کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۶۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اشکذر:سرهنگ سید اسدالله امامی درجمع بازدید گنندگان ازعرصه محصولات اقتصاد مقاومتی طی مصاحبه‌ای گفت: دشمن در فکر خاموش کردن نام امام حسین (ع) در کل دنیا می‌باشد و این خیالی خام است، چون بسیاری از مردم دنیا خون خود را در راه امام حسین (ع) فدا می‌کنند و خداوند توطئه دشمنان را به آن‌ها باز می‌گرداند.
امامی خاطرنشان کرد: ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم تهدید نظامی بر ما کارگر نیست، رهبر معظم انقلاب فرمودند: دشمن در هر سطحی ما را تهدید کند ما هم در همان سطح جواب دشمن را می‌دهیم.
وی در ادامه افزود: ما در برابر هجوم فرهنگی، فرهنگی وارد می‌شویم و در برابر تهدید‌های اقتصادی آن‌ها اقتصاد مقاومتی را انجام می‌دهیم.
وی عنوان کرد: ما باید جهاد فرهنگی، فکری، اقتصادی و روحیه‌ای انجام دهیم و با خرید کالای ایرانی از اقتصاد کشورمان حمایت کنیم و با برگزاری مراسم عزاداری، امر به معروف و نهی از منکر روحیه جهاد را تقویت کنیم.
امامی در پایان گفت: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی تا پایان هفته بسیج درشهرستان دایر است وازعموم مردم خواست تا ازاین نمایشگاه بازدید کنند این نمایشگاه درحسینیه شهدای اشکذرصبح وشب دایر می‌باشد
ارسال نظرات