خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اهر در همایش مشترک ائمه جماعت، هیئت‌امنای مساجد با فرماندهان بسیج پایگاه‌های محلات و مساجد این شهرستان گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۴۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی اظهار کرد: در آستانه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی و بسیج قرار گرفته‌ایم دنیا در روزی این‌ چنین مبهوت فرمان امام راحل مانده بود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج بیش از یک‌صد برنامه متنوع و شاخص اهر برگزار می‌شود، افزود: البته بنا بر تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، تلاش کرده‌ایم تا برنامه‌هایمان مسجد محور و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد مختلف شهرستان باشد تا در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن تأثیرگذار باشد.

ایمانی ادامه داد: همه برنامه‌های هفته بسیج در راستای لبیک‌گویی به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و باید همگی تلاش کنیم و خداوند یاری‌مان کند تاکنون که هدف‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌ایم از این پس نیز بر تمامی دسیسه‌ها فارغ آییم.

وی افتتاح خانه‌های محروم در مناطق محروم، برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهر اعم از پایگاهی، حوزه‌ای، شهدای محلات و شهرستانی، افتتاح خانه عالم در روستای ورگهان، همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیدار فرماندهان فعلی سپاه و بسیج با فرماندهان سابق جهت تبادل افکار و تجربه، نشست‌های روشنگری و بصیرتی فصلی پایگاه‌های مقاومت بسیج با موضوعات آتش به اختیار، انقلابی گری و شبیخون فرهنگی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

ایمانی بابیان اینکه سپاه پاسداران خود را خادم مردم می‌داند و به این خادمی افتخار می‌کند، گفت: یقیناً سپاه پاسداران در هر جایی که مردم به کمک نیاز داشته باشند به کمک آن‌ها و حل مشکلاتشان خواهد شتافت.

فرمانده سپاه اهر با اشاره به آخرین تحرکات تروریست‌های داعش در عراق و سوریه، گفت: برابر پیش‌بینی‌های سردار سلیمانی و علی‌رغم پشتیبانی هوایی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در جبهه استکبارجهانی، تروریست‌های داعش آخرین نفس را در عراق و سوریه می‌کشند و در روزهای آینده شاهد خاتمه پرونده داعش خواهیم بود.

ایمانی با تأکید بر اینکه طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اهر عمدتاً در راستای محرومیت‌زدایی است، ابراز داشت: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ناحیه اهر علاوه بر فعالیت در سایر عرصه‌ها، برای حل مشکل آب برخی از روستاها 7 منبع آب با استانداردهای جهانی در منطقه دهستان ورگهان احداث کرده‌ایم و در کنار این فعالیت‌ها در جهت توسعه و برطرف کردن مشکلات مردم با 18 اداره همکاری داریم.

وی از پرداخت 195 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال طی سال جاری در اهر خبر داد، بیان کرد: عموماً تسهیلات پرداخت‌شده بر اساس اولویت‌بندی در زمینه محصولات باغی و سیب بوده است.

فرمانده سپاه اهر در پایان با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اجتماع بزرگ بسیجیان جهت برگزاری در یکی از خیابان‌های اهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در صورت عدم مساعد بودن شرایط آب و هوا در یکی از سالن‌های ورزشی بسیجیان اهر گردهم می‌آیند.

ارسال نظرات