مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی عنوان کرد؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با قدردانی از سیل کمک های مردمی و اعتماد مردم نوعدوست استان به جمعیت هلال احمر اظهارداشت: تاکنون در سطح استان بالغ بر 205 میلیون تومان کمک های مردمی به صندوق های هلال احمر واریز شده است و مبالغ کثیری به حساب 99999 بنام جمعیت هلال احمر واریز شده که از طریق جمعیت هلال احمر مرکزی اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۳۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، سعید کنعانی افزود: در 68 نقطه استان بیش از 600 نفر داوطلب و امدادگر و جوان در امر جمع آوری کمک های مردمی با هلال احمر روزانه همکاری دارند.

وی ادامه داد: کمک های مردمی در انبار امداد جمعیت هلال احمر بعد از تفکیک و بسته بندی و کنترل نهایی دپو می شود و مقرر است بمحض اعلام نیاز از ستاد مرکزی امدادرسانی هلال احمر در کرمانشاه کمک های مردمی به کرمانشاه ارسال شوند.

کنعانی اضافه کرد: تا بحال 22 کامیون از کمک های مردمی به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

کمک های نقدی واریزی به صندوق ها 205 میلیون تومان

کنعانی با تجلیل ازصداوسیما و رسانه ها و پایگاههای خبری و روزنامه ها و اصحاب مطبوعات، اظهارداشت: صداوسیما و اهالی مطبوعات نقش مهمی در  تهییج و هدایت افکار عمومی در زلزله اخیر داشته اند که از تلاش های یکایک این عزیزان در سنگر اطلاع رسانی تقدیر می کنیم.

کمک های نقدی واریزی به صندوق ها 205 میلیون تومان

وی در ادامه به اقدامات نیروهای هلال احمردر مناطق زلزله زده اشاره و خاطر نشان کرد: قریب به 70 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر استان در ستاد امدادرسانی ازگله کرمانشاه مشغول امدادرسانی هستند و  تا بحال نزدیک به 32 کامیون سنگین از کمک های خود هلال احمر آذربایجان شرقی شامل( 3300دستگاه چادر،11000تخته پتو، 19هزار کیلو نایلون پوشش،1700عددموکت،2700عددبخاریبرقی ،بسته 1500ست ظروف،  کنسروجات، 18000کیلوروغن نباتی ، 12هزارعدد کالن تاشوو کالن آب) به مناطق زلزله زده ارسال شده و در میان زلزله زدگان توزیع می شود.

کنعانی در پایان از مردم شریف استان خواست کمکهای نقدی خود به زلزله زدگان را در اولویت قرار دهند و درصورت کمک غیر نقدی قبل از تهیه آن  جهت اطلاع از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان با جمعیت هلال احمر مشورت کنند.

 

ارسال نظرات