سردار عبدالله‌پور مطرح کرد؛

به مردم استان کرمانشاه قول داده‌ایم که طی دوماه مشکلات آنها را رفع کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار بسیجیان منتخب گیلانی با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: تعدادی از پزشکان، معلمان و اساتید دانشگاه، گروه های جهادی و جمع دیگری از بسیجیان در گمنامی در حال انجام فعالیت و کمک رسانی به زلزله زدگان هستند.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۳۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، دیدار بسیجیان منتخب به مناسبت هفته ی بسیج با نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در بیت آیت‌الله قربانی انجام شد که در آن سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با تبریک حلول ماه ربیع الاول و مصادف شدن اولین روز هفته بسیج در اولین روز ماه ربیع الاول را گرامی داشت و افزود: از اینکه در این روز توفیق خدمتگذاری شد خداوند را سپاسگزاریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان به فعالیت های بسیج در زمینه های محرومیت زدایی، اقتصادی، فرهنگی و جهادی اشاره کرد و اضافه کرد: بسیج توانست با کمک کمیته ی امداد هزار واحد مسکن محرومین را بنا کرد و تحویل داد.

وی با اشاره به اعزام های سپاه قدس گیلان گفت: تعدادی از پزشکان، معلمان و اساتید دانشگاه، گروه های جهادی و جمع دیگری از بسیجیان در گمنامی در حال انجام فعالیت و کمک رسانی به زلزله زدگان هستند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه طی گزارشات رسیده مشکلات سرما بسیار کار را برای زلزله زدگان سخت کرده است، افزود: به مردم استان کرمانشاه قول داده ایم که در دوماه مشکلات آنها را رفع کنیم.

محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در گزارشی که به نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ارائه داد گفت: حدود 20تیم گروه جهادی و 283 تیم پزشکی به مناطق محروم جهت محرومیت زدایی ارسال شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه های فرهنگی انجام شده از سوی بسیج و سپاه در استان بیان کرد: طی یک سال گذشته 900 یادواره شهید در استان گیلان برگزار شده و یک دوره رزمایش فرهنگی رزمی به نام ستارگان درخشان را نیز برای شهروندان رشتی اجرا کردیم.

عبدالله پور با اشاره به اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: 28 هزار نفر از دانش آموزان و بسیحیان گیلان به مناطق عملیاتی جهت بازدید اعزام شده اند.

وی همچنین به استقبال و بدرقه سپاه از زائران خارجی اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: سپاه برای اربعین امسال مسئولیت استقبال و بدرقه از زائران خارجی که از قفقاز و آذربایجان در گیلان ورود می کردند را داشت و تا مرز شلمچه زائران را همراهی و در زمان برگشت نیز تا آستارا آنها را همراهی می کرد.

سردار محمد عبدالله‌پور به اقدامات فرهنگی سپاه قدس گیلان در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: طرح جواد الائمه در سه منطقه ی رودبنه ی لاهجان، محله ی معلولین شهر رشت و محله ی گسکر محله ی رودسر و در راستای مبارزه با مواد مخدر در مناطق مستعد این بلای خانمان سوز درحال اجرا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان توان رزمی و دفاعی لشگر گیلان اذعان داشت: زمانی که حاج قاسم برای فتوحات در مناطق عملیاتی محور مقاومت با مشکلاتی مواجه می شود از لشکر گیلان استفاده می کند.

وی بیان داشت: 22گردان امام حسین در سپاه گیلان وجود دارد که آماده ی اجرایی کردن فرامین سپاه در کل کشور هستند.

عبدالله‌پور با اشاره به همایت های سپاه قدس گیلان در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: یک ملیارد و سیصد و نود و دو ملیون تومان وام خود اشتغال زایی در راستای اقتصاد مقاومتی به بسیجیان سپاه قدس گیلان پرداخت شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که می فرمایند: «اگر مسئولان از بسیجیان قافل شوند در آتش دوزخ خواهند سوخت»، افزود: هرجایی که این انقلاب نیاز به جانفشانی داشته باشد بسیج آماده ی جانفشانی می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار