خبرهای داغ:
با حضور معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین

یادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد+تصاویر

شانزدهمین یادواره شهدای خیابان شهید صدوقی قم امشب با حضور سردار «استادحسینی» معاون اجرایی سازمان بسیج در مسجد امام رضا (ع) بلوار قائم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۲۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، شانزدهمین یادواره شهدای خیابان شهید آیت الله صدوقی قم با حضور سردار سرتیپ دوم «علی استادحسینی»، معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین و خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و اهالی منطقه خیابان شهید صدوقی برگزار شد.
سردار استاد حسینی طی سخنانی در ابتدای این مراسم به بیان خاطراتی از همرزمان شهید خویش در دوران دفاع مقدس پرداخت و تاکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا برای این است که راه آنان گم نشود، همان‌طور که با وجود گذشت بیش از ۱۴ قرن از عاشورا، راه امام حسین (ع) گم نشده و آن را ادامه می‌دهیم، راه شهدا را نیز که ادامه‌دهنده راه سیدالشهدا (ع) است ادامه می‌دهیم.
وی سپس با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی هیمنه آمریکا را از بین برده است، اظهار داشت: اطاعت از رهبری رمز اصلی پیروزی ما در همه صحنه‌ها بوده است.
استادحسینی ایستادگی، مقاومت و دفاع از مستضعفین و محرومان را یکی از خصوصیات شهدا برگرفته از تعالیم امام راحل خواند و افزود: شهدا در وصیتنامه هایشان اشاره کرده اند که: ما طبق فرمان ولی فقیه به جبهه‌ها رفتیم و حاضریم جانمان را در راه حفظ اسلام تقدیم کنیم.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این همه دشمنی با رهبری برای این است که ایشان تمام برنامه‌های شیطانی دشمن را نقش برآب کرده اند و اگر راهنمایی، تدابیر و هدایت‌های پیامبرگونه ایشان و حضور مردم انقلابی در صحنه نبود معلوم نبود دشمنان ما و دست نشانده‌های شان در فتنه‌ها چه بر سر مملکت می‌آوردند.
وی با نقل جمله‌ای از آیت الله حسن زاده آملی گفت: گوشتان به فرمان رهبر باشد، زیرا که گوش ایشان به فرمان امام زمان (عج) است.
استاد حسینی همچنین با بیان این نکته که خواص بی خاصیت چه در زمان امام علی (ع) و چه در زمان حاضر حضور داشتند، خاطرنشان ساخت: خصوصیت دیگر یاران امام علی (ع) علاوه بر اطاعت، بصیرت داشتن است و این افرادی که نمیفهمند و نان نظام جمهوری را میخوردند و ادعا دارند باید درس بگیرند و چرا در قبال مسئولین کنونی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند، موضع گیری نکردند؟
وی تصریح کرد: ایستادگی پای رهبری هزینه دارد و این هزینه در نهایت بالاتر از وضعیت شعب ابی طالب نیست و ما هم این هزینه را پرداخت میکنیم و پای رهبری ایستاده ایم.
این مراسم با اجرای سرود سفیران انقلاب، شعر خوانی احمد حسین پور علوی در مدح شهدا و قرائت اشعاری در باره مظلومیت حضرت رقیه (س) توسط دختر شهید مدافع حرم شهید علی اکبر عربی همراه بود.
شرکت کنندگان در مراسم یادواره شهدای خیابان شهید صدوقی همچنین، با نوای مرثیه سرایی محمدجواد احمدی، با پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی شریفی از لشکر فاطمیون، وداع کردند.
سپاه امام علی ابن‌ابی طالب (ع)، ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، شهرداری قم، حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و کانون تخصصی ایثار و شهادت امام رضا (ع) از برگزار کنندگان این یادواره بودند.
 
یادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد+تصاویریادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد+تصاویریادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد+تصاویریادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد+تصاویریادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد+تصاویریادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد+تصاویریادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد+تصاویریادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد+تصاویر
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات