خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه گلپايگان:

اجراي بيش از 300 عنوان برنامه در هفته بسيج در گلپایگان

فرمانده ناحيه گلپايگان در نشست خبري هفته بسيج:واريز بيش از 13 ميليون تومان وجه نقد و ارسال بيش از 2 ميليارد ريال اقلام ضروري به مناطق زلزله زده
کد خبر: ۸۹۵۰۳۰۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، سرهنگ محمود فروزاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ازواريز  بیش از يكصد و سي ميليون ريال وجه نقد و چهار کامیون ایسوزو و سه وانت نیسان اقلام و کمک های مردمی تا تاریخ ۲۶ آبان به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: سه کامیون اجناس دیگر جمع اوری شده است که به محض اطلاع به روستاهای کرمانشاه اعزام خواهد شد.همچنين ثبت نام براي اعزام جهادگران بسيجي براي اعزام به روستاهاي كرمانشاه در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با اشاره به اینکه اقلام جمع آوری شده تاکنون به صورت منظم تحویل سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه شده است، بیان کرد:خوشبختانه حجم کمک ها به حدی بوده است که اعلام شده است فعلا کمک های جدیدی ارسال نشود.

سرهنگ فروزاد با بیان اینکه مسئولان باید قدر این مردم را بدانند، تصریح کرد: با توجه به حضور به موقع نیروهای امنیتی و سپاه و ارتش و کمک های آتش به اختیار مردمی به مناطق زلزله زده کار کمک رسانی به خوبی انجام  خواهدشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: سال ۹۶ عمده رویکرد بسیج به سمت خدمت رسانی در عرصه های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی شهرستان به عنوان رده تخصصی، چهار گروه جهادی در مناطق پشت کوه فریدن اعزام کرده، عنوان کرد: سه گروه خواهران و یک گروه برادران به مدت ۴۲ روز و با حضور ۱۱۴ دانشجو در مناطق محروم ،خدمت رسانی کردند.

سرهنگ فروزاد افزود: ساخت منزل، حمام، سرویس بهداشتی و فعالیت های آموزشی و فرهنگی از عمده فعالیت های صورت گرفته در این مناطق  بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان خاطرنشان کرد: رویکرد گروه های جهادی در کل سازمان بسیج در سال جدید تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن می کوشد دانش آموزان را از عرصه جهاد و شهادت دور کند و نمونه آن تدوین اسنادی چون سند ۲۰۳۰ است، اظهار کرد: باید دقت شود که این بحث در لایه های آموزشی ما پياده نشود.

سرهنگ فروزاد بیان کرد: دشمن می خواهد دانش آموز ما اطلاع پیدا نکند که اسوه هایی چون شهید فهمیده در عرصه هشت سال دفاع مقدس ما نقش آفرین بوده و همین بحث، رسالت بسیج دانش آموزی در بحث ایثار و شهادت را سنگین تر می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان از فعالیت ۵۵۰ نفر روز دانش آموز پسر و ۵۰۳ نفر روز دانش آموز دختر در اردوهای طرح هجرت دانش آموزی و شاداب سازی و رنگ آمیزی مدارس خبر داد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج  درگلپایگان با رويكرد مردم سالاري ديني مطرح کرد:اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان با عنوان شکوه مقاومت یک شنبه پنجم آذر ماه در خيابان امام خميني(ره) و به محوريت سه راه آیت الله طالقانی خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار