دانشجویان علاقه مند به همراهی با گروه های جهادی دانشجویی و متخصص در زمینه کارهای فنی می توانند با مراجعه به بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد واقع در شهدای 5 شهر یاسوج نام نویسی نمایند.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۰۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
دومین تیم متخصص و جهادگر دانشجویی از دانشگاه‌های استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می‌شود.

دانشجویان علاقه‌مند و مشتاق برای کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور که در زمینه کار‌های مختلف فنی از جمله جوشکاری، لوله کشی، بنایی، برقکاری و سایر خدمات فنی مهارت دارند می‌توانند با مراجعه به سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد واقع در شهدای ۵ شهر یاسوج و یا دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه خود، نام نویسی نمایند.

اولین گروه جهادی دانشجویی و متخصص از دانشجویان جهادگردانشگاه‌های استان روز گذشته به مناطق زلزله زده غرب کشور برای کمک رسانی و ارائه خدمات مناسب و درخور اعزام شده است.

همچنین لازم به ذکر است با توجه به اعزام کاروان کمک‌های مردمی دانشجویی در روز‌های آینده؛ دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به بسیج دانشجویی استان و یا به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها تحویل داده تا بعد از جمع آوری و ساماندهی به مناطق مورد نظر اعزام شوند.

دانشجویان محترم دقت داشته باشند که شرط حضور در گروه‌های جهادی دانشجویی دارا بودن تخصص کافی در زمینه‌های مدنظر برای کمک رسانی به مردم مناطق می‌باشد.
ارسال نظرات