کمک رسانی دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی در مناطق زلزله زده غرب کشور

اولین تیم جهادگر از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد این روزها در مناطق زلزله زده غرب کشور مشغول خدمت رسانی به هم وطنان خود هستند.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۹۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی این روز‌ها همراه با سایر مردم نوع دوست کشور عزیزمان در روستا‌های زلزله زده غرب کشور مشغول خدمت رسانی هستند.

این دانشجویان همچون هم قطاران جهادی خود در دوران دفاع مقدس از خوشی‌ها و حتی تحصیل خود زده اند تا به کمک مردم زلزله زده هم وطن خود بشتابند و مرهمی باشند بر زخم‌های این عزیزان.

این گروه جهادی که شامل ۱۰ نفر از جوانان انقلابی و دانشجویان جهادگر از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد در شش روستای رشید عباس، ظله رشی، بریموند، سلیمان تپه، پیران، ناوه قره با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر مشغول خدمت رسانی می‌باشند.

این دانشجویان ضمن همکاری در برپایی و راه اندازی اردوگاه استانی واقع در بخش حومه سر پل ذهاب در کنار نیرو‌های هلال احمر استان، به کار‌هایی همچون طرح‌های خانه به خانه با همکاری شورا‌های ده و روستاها، احصاء نیازمندی‌های واقعی مردم روستا، توزیع اقلام مورد نیاز و جمع آوری شده توسط مردم استان، مسائل بهداشتی و درمانی اقدام می‌نمایند.

لازم به ذکر است گروه‌های دیگر جهادی دانشجویی در روز‌های آتی و طبق برنامه ریزی‌های اعلام شده به مناطق زلزله زده اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار