رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: سالناجرای هشت طرح ورزشی در گچساران/ ناقص ورزشی بابا کلان، زمین ساحلی محله لبنان، پارک آبی شهدای نفت، زمین چمن در روستاهای پشت کوه و جهاد آباد، ۲ سالن چند منظوره در روستاهای سراب ننیز، ناصرآباد و ساخت یک باب استخر بانوان در شهر دوگنبدان از مهمترین طرح‌های در دست اجرای این اداره است.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۵۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
فریدون عبدالخانی افزود: ۵۲ میلیارد ریال اعتبار از محل هدایای وزارت نفت برای اجرای زیر ساخت‌های ورزشی بانوان در این شهرستان است.
وی ادامه داد: این اعتبار برای ساخت ۲ سالن چند منظوره در روستا‌های سراب ننیز، ناصرآباد و ساخت یک باب استخر بانوان در شهر دوگنبدان در نظر گرفته شده است.
عبدالخانی با بیان اینکه ساخت استخر بانوان با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد ریال و پیشرفت کاری ۲۰ درصد هم اکنون در دست اجرا است ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال ساخت است.
رئیس ورزش و جوانان گچساران افزود: طرح سالن چند منظوره در روستا‌های سراب ننیز و ناصرآباد نیز با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
عبدالخانی گفت: طرح تکمیل مجموعه ورزشی تختی، مجموعه‌های ۳ و ۴ دوگنبدان درحال حاضربه دلیل نبود اعتبارات غیر فعال است.
وی میانگین پیشرفت کاری طرح‌های غیر فعال را ۲۰ تا ۶۵ درصد اعلام کرد و ادامه داد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال گذشته به این تعداد طرح اختصاص یافت که از این مقدار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جذب شد.
عبدالخانی با بیان اینکه ۱۵ هزار ورزشکار ساماندهی شده در گچساران وجود دارد که از این تعداد هزار و ۶۵ نفر زن هستند اضافه کرد:درحال حاضر ۳۶ هیات ورزشی فعال در شهرستان گچساران وجود دارد.
گچساران از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بیش از ۱۱۹ هزار نفر جمعیت و ۶۸۳ ٫ ۴ کیلومترمربع مساحت دارد.
ارسال نظرات