پیشرفت کشور مرهون تفکر بسیجی است

نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه بسیج نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ‎شور داشته است، اظهار داشت: بسیاری از پیشرفت‌ها در بخش های مختلف کشور مرهون تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۴۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام کریم سرافراز امروز در دیدار با امام جمعه شهرکرد با تبریک هفته بسیج و ماه ربیع الاول اشاره به اینکه بسیج نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ‎شور داشته است، اظهار داشت: بسیاری از پیشرفت‌ها در بخش های مختلف کشور مرهون تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به زلزله کرمانشاه و حضور گسترده بسیجیان در امداد رسانی عنوان داشت: امدادرسانی به زلزله زدگان از مهمترین اقدامات بسیج طی هفته گذشته تاکنون است که با تمام تلاش سعی شده است این مهم به خوبی انجام پذیرد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه بسیج نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ‎شور داشته است، اظهار داشت: بسیاری از پیشرفت‌ها در بخش های مختلف کشور مرهون تفکر بسیجی است.

چهارمحال و بختیاریبیان داشت:  کمک رسانی و رفع نیاز های زلزله زدگان از مهمترین اقدامات بسیج به شمار می رود که نیروهای بسیج و سپاه استان با حضور در منطقه زلزله زده کرمانشاه اقدام به بازسازی 6 روستا آسیب دیده کرده‎اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج از بطن مردم است و وظیف آن کمک به مردم می‎باشد، افزود: بسیج با اقدامات ارزشمند خود توانسته جایگاه ارزشمندی را نزد مردم به دست آورد وعلاقه قلبی مردم نسبت به بسیج بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید فرهنگ بسیجی در جامعه گسترش یابد، گفت: هم اکنون بسیج توانسته است در عرصه های مختلف از جمله علم و فناوری، امنیت، ابادانی مناطق محروم و... افتخارات ارزشمندی را به دست بیاورد.

وی با تاکید بر اهمیت روحیه جهادی اظهار کرد: با روحیه جهادی می‎توان در تمامی عرصه‎ها پیشرفت کرد و موفقیت کشور را شاهد بود.

حجت الاسلام سرافراز با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: در استان بیش از 685 برنامه به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد که 335 مورد از این برنامه‌ها، به صورت شاخص در سراسر استان برگزار می‎شود.

این مقام مسئول،  تجلیل از بسیجیان نخبه، برنامه شکوه مقاومت، برگزاری یادواره‎های شهدا و آبروی محله، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدا و 630 پایگاه بسیج را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

 

ارسال نظرات