خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در نشت مطبوعاتی خود به مناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه شهرستان از ارسال 28 کامیون کمک های سپاه بوکان به کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۱۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ؛ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در نشت مطبوعاتی خود به مناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه شهرستان از ارسال 28 کامیون کمک های سپاه بوکان به استان کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در همان ساعات اولیه زلزله استان کرمانشاه، با تشکیل جلسه ای با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه جهت کمک به مناطق اسیب دیده تصمیمات لازم را گرفت.

وی عنوان کرد: تا کنون 20 دستگاه تویوتا، وانت و سایپا و ۸ کامیون انواع کمک های مردمی جمع اوری شده در پایگاه ها و حوزه های سطح شهر به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

سرهنگ پاسدار مودبی تصریح کرد: بر اساس براوردها ارزش ریالی این کمک ها 3 میلیارد ریال براورد شده است که از سوی بسیجیان حوزه های تابعه ومردم همیشه در صحنه به حادثه دیدگان از زمین لرزه کمک شده است.

وی همچنین تصریح کرد: برابر براورد ها نزدیک به 200 میلیون ریال نیز وجوه نقدی جمع اوری و جهت کمک به حادثه دیگان ارسال خواهد شد هر چند هنوز این میزان تنها در حد پیش بینی است.

وی درباره حضور سپاه بوکان در مناطق زلزله زده جهت بازسازی خانه های مردم نیز عنوان کرد: هم اکنون مسئولان ارشد سپاه شهدا ء در منطقه حضور دارند و بر اساس مصوبه شورای بحران به سپاه استانی ۲۵ روستا جهت بازسازی تحویل داده شد که ما منتظر تصمیم فرمانده محترم سپاه شهداء در این مورد هستیم.

معاون هماهنگ کننده ادامه داد: جهت اعزام گروهای جهادی نیز منتظر تصمیات گرفته شده هستیم و سپاه بوکان هر لحظه این امادگی را دارد که بتواند این گروه ها را به منطقه اعزام کند.

 

ارسال نظرات