نشست خبری فرمانده سپاه سلماس بمناسبت تشریح سین برنامه‌های هفته بسیج اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۱۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: اتکا به مردم، الهی بودن و رهبری امام خمینی(ره)، از ویژگی‌های این نظام و انقلاب است.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ه) با دوراندیشی برای حضور و نقش آفرینی مردم در تداوم انقلاب اسلامی با هدف حفظ و پایداری انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها بسیج مستضعفین را بنیان‌گذاری کرد.

فرمانده سپاه سلماس تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی هفته مبارک بسیج با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» می‌باشد.

مدنی ادامه داد: بسیجیان این شهرستان با سازماندهی در قالب گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس، الزهرا(س)، کوثر و امام حسین(ع) آمادگی کامل برای دفاع و صیانت از انقلاب و نظام دارند.

فرمانده سپاه سلماس از برگزاری بیش 120 عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها، مدارس و اقشار بسیج با محوریت مسجد محوری اجرا می‌شود.

مدنی گفت: همانند سال های گذشته یادواره‌های شهدا با هدف نشر فرهنگ ارزشی و تکریم از مقام شهدا در پایگاه‌ها و ادارات سلماس برگزار می‌شود.

مدنی برگزاری نشست‌های روشنگری، دیدار با امام جمعه، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، ویزیت رایگان جامعه پزشکان در مناطق محروم، مراسم عصر شعر انقلابی ، تجمع بزرگ بسیجیان در 5آذر ،  برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی،مراسم تجلیل از اردوهای جهادی ، برپایی ایستگاه سلامت، افتتاح زمین های ورزشی  و .. را از جمله برنامه های هفته بسیج سال ۹۶ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بسیجیان این شهرستان روز پنج شنبه ۵ آذر همزمان با روز بسیج در تجمعی با عنوان «جهاد کبیر و ایستادگی» شرکت می‌کنند.

ارسال نظرات