رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر گفت: پروژه پایگاه سلامت شهری شماره 3 با اعتبار یک میلیارد تومان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بهشهر کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۰۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدتقی صالح طبری در مراسم کلنگ‌زنی پروژه پایگاه سلامت شهری شماره سه اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 830 متر مربع با زیربنای 400 متر وبا اعتبار یک میلیارد تومان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسؤولان در بهشهر کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه این پروژه توسط دو خیر نیک اندیش در بهشهر کلنگ‌زنی شد، افزود: زمین این پروژه به ارزش۳۰۰ میلیون تومان توسط دکتر اکبر ملک‌پور  و دکتر شکوه‌الزمان یوسفی از فعالان حوزه سلامت در دانشگاه‌های معتبر دنیا خریداری شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر با اشاره به اینکه این پروژه تا اردیبهشت 1397 افتتاح می‌شود، بیان کرد: اکبر ملک‌پور و شکوه‌الزمان یوسفی تقبل هزینه‌ کامل ساخت پایگاه خدمات جامع سلامت شماره سه شهرستان بهشهر را با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان را برعهده گرفتند و با توجه عقد قرارداد با پیمانکار این پروژه، پایگاه سلامت شهری شماره سه اردیبهشت 1397 افتتاح می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه حدود یک میلیارد تومان است، تصریح کرد: میزان اعتبار لازم برای تجهیز این پایگاه 100 میلیون تومان است که از محل دانشگاه علوم پزشکی تامین و بقیه هزینه‌های مرتبط توسط این دو خیر تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: این پایگاه جمعیت 1500 نفری منطقه محروم گلشهر را زیرپوشش قرار می‌دهد و تمامی خدمات واکسیناسیون، مراقبت از سالمندان، مراقبت از مادران باردار و مراقبت از جوانان در این پایگاه انجام می‌شود.

مراسم امضا معاهده اهدای زمین و احداث پایگاه سلامت شهری شماره سه بهشهر توسط خیران دکتر اکبر ملک‌پور و خانم دکتر شکوه الزمان یوسفی در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها