فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان کوهبنان گفت: سپاه و بسیج به حمدالله در جبهه سوریه، عراق، بحرین و یمن موفقیت های خوبی را رقم زده و ان شاءالله با همین نیروی عظیم زمینه ظهور منجی عالم بشریت را رقم خواهد زد
کد خبر: ۸۹۵۰۲۰۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

به گزارش  خبرنگار  بسیج از استان کرمان، سرهنگ پاسدار عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان کوهبنان  صبح امروز و به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک آغاز هفته بسیج و  تقارن  شروع این هفته مبارک با اول ربیع الاول به تمامی بسیجیان گفت : از خداوند متعال عاجزانه درخواست می کنیم که در راه پر خیر و برکت که امتداد قیام عاشورای حسینی می باشد همواره جز سربازان و خادمین این نهاد مقدس باشیم  چرا که در جایگاهی هستیم که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است.
وی تاکید کرد: امروز نظام سلطه به سردمداری آمریکای جهانخوار بیش از پیش دشمنی و عناد خود را با ملت شریف ایران و اسلام ناب محمدی نمایان کرده است و چهره منفور آل سعود در تشکیل افکار افراطی وهابی گری مشخص شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح کرد : جبهه انقلاب اسلامی در خط مقدم مقابله افراطی گری مذهبی و تروریسم دولتی قرارگرفته و بنا به بیانات رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله) این بسیجیان بیدار دل که اختصاص به یک منطقه جغرافیایی و یک منطقه انسانی ، طبقاتی و قشری ندارد همه جا هستند و این حضور باعث تشکیل لشکر جهان اسلام شده  است .

وی ضمن سپاسگذاری از امدادهای غیبی خداوند عزوجل در این راه خطیر بیان داشت :  سپاه و بسیج به حمدالله در جبهه سوریه، عراق، بحرین و یمن موفقیت های خوبی را رقم زده و ان شاءالله با همین نیروی عظیم زمینه ظهور منجی عالم بشریت را رقم خواهد زد و بنا به مصحف شریف قرآن وعده الهی محقق خواهد شد و جهان از آن مستضعفین خواهد گردید.

سرهنگ زاهدی ضمن اشاره به برنامه های این شهرستان در هفته بسیج افزود : برنامه های زیادی برای این هفته در حوزه ها ف پایگاهها و جای جای شهرستان در نظر گرفته شده است که برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای محروم شهرستان ، برگزاری همایش جبهه مقاومت ، برگزاری یادواره های مختلف محله ای و منطقه ای و... از جمله این برنامه هاست.

وی عنوان کرد : گرد همایی بزرگ بسجیان شهرستان در حسینیه قمر بنی هاشم و حضور  سازمان یافته بسیج اقشار در نماز جمعه این هفته ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای کوهبنان و طغرالجرد ، قرائت زیارت عاشورا و دعای ندبه با حضور بسیجیان شهرستان از دیگر برنامه های این هفته بزرگ در کوهبنان خواهد بود

ارسال نظرات