فرماندار شهرستان دلگان گفت:در حقیقت بسیج مرزهای انسانیت را از غیر انسانیت جدا می سازد و با فکر و عمل بسیجی، انسان جزء اولیاء الهی و بندگان ویژه خدا می شود
کد خبر: ۸۹۵۰۱۹۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان:فرماندار دلگان در جلسه هماهنگی برنامه های گرامی داشت هفته بسیج به سالروز تأسیس بسیج به فرمان حضرت امام راحل در پنج آذر سال 1358 اشاره  و گفت: بسیج واژه مقدسی است که انسان را جامه انسانیت واقعی می پوشد؛ در حقیقت بسیج مرزهای انسانیت را از غیر انسانیت جدا می سازد و با فکر و عمل بسیجی، انسان جزء اولیاء الهی و بندگان ویژه خدا می شود.

وی بسیج را یکی از بازوهای قدرتمند کشور در بحث خدمات رسانی و دفاع از کشور دانست و گفت اگر امروزه شاهد ایستادگی های ملت ها و مردم در خاورمیانه با ابرقدرتهای جهان هستیم همه این ایستادگی ها و پیروزی های انان با داشتن روحیه بسیجی و جهادی انهاست که باعث موفقیت و پیروزی انها می شود .

بامری همچنین به پیروزی قاطعانه بسیجیان مدافع حرم ناب اسلام محمدی در برابر ابرقدرتهای زورگو و ظالم نیز اشاره ای کرد و افزود:بسیجیان مدافع حرم ناب اسلام محمدی به دنیا ثابت کردند که وقتی تفکر و روحیه بسیجی درجایی برای مبارزه با دشمنان بکار برده شود دشمن هیچ گاه طعم پیروزی را نخواهد چشید .

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج و روحیه بسیجی همان روحیه پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت گرامی اش می باشد، گفت: حضرت اباعبدا... الحسین(ع) با فکر بسیجی که داشتند قیامی به نام قیام کربلا و عاشورا رقم زدند؛ اگر فکر بسیجی مظلوم طلبی و مبارزه با ظلم نبود امام حسین(ع) وارد سرزمین کربلا نمی شد و لذا حضرت امام حسین(ع) با روحیه بسیجی که در مکتب پیامبر(ص) فرا گرفته بود، قیام عاشورا را رقم زد.

بامری ادامه داد: در این دوره از زمان حضرت امام راحل با روحیه بسیجی که داشتند کلاس درس را هم صحنه مبارزه با ظلم و جنایت قرار می دادند و امروز جانشین برحق امام راحل مقام معظم رهبری نیز با همان روحیه بسیجی است که می فرمایند آنچه ما مشکل داریم در اثر بی توجهی به روحیه بسیجی است و تنها راه جبران و از بین بردن مشکلات داشتن روحیه بسیجی و بیداری است.

هوشنگ بامری با تأکید بر حفظ روحیه بسیجی گفت: باید سعی کنیم با حفظ روحیه بسیجی برای خودمان حافظ باشیم و مدال پرافتخار بسیجی را تا پایان عمر داشته باشیم

همچنین در این جلسه جانشین سپاه ناحیه دلگان از برگزاری ۸۰ برنامه فرهنگی ،ورزشی ،اردوی جهادی و محرومیت زدایی در هفته بسیج نیز خبر داد
ارسال نظرات