امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام با اشاره به فتنه‌انگیزی استکبار جهانی در خدشه‌دار کردن تعامل ایران با جهان گفت: ما به قوانین بین‌المللی احترام می‌گذاریم و به آن پایبندیم و روابط ما با دنیا تا زمانی پابرجاست که به منافع ملی کشور لطمه نخورد.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۹۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در دیدار با بسیجیان که در مزار شیخ احمد جامی برگزار شد با تبریک هفته بسیج افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج به‌فرمان امام راحل حفظ و حراست از دستاورد‌های اسلام، قرآن، نظام و انقلاب بود.

وی با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی در انحراف این نهاد مقدس تصریح کرد: یکی از وظایف بسیار مهم بسیجیان تابعیت محض از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب و حفظ روحیه جهادی در همه عرصه‌هاست که امروز به‌واسطه آمادگی و حضور شما عزیزان آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی استکبار جهانی در خدشه‌دار کردن تعامل ایران با جهان یادآور شد: ما به قوانین بین‌المللی احترام می‌گذاریم و به آن پایبندیم و روابط ما با دنیا تا زمانی پابرجاست که به منافع ملی کشور لطمه نخورد، چراکه ملت و مسئولان کشور دریافتند که به‌جز اتکا به توان داخلی کسی یار روز آخر ما نیست.

امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام خاطرنشان کرد: شما بسیجیان عزیز دو اجر نزد خداوند متعال دارید، یک اجر حفاظت و حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و دیگر اجر مرز‌های عقیدتی و فرهنگی اسلام ناب محمدی است.

جامی الاحمدی بیان داشت: بسیجیانی که امربه‌معروف و نهی از منکر می‌کنند و با مظلوم یاری و ظلم‌ستیزی از اسلام و مسلمین دفاع می‌کنند و در خط رهبری هستند این‌ها اجر دوچندانی نزد خداوند متعال دارند.

وی تأکید کرد: امروز بسیجیان باید تحت توجهات رهبر معظم انقلاب باهم همدل، متحد، یکپارچه و هماهنگ باشند و از تفرقه‌افکنی بپرهیزند و سعی کنند از هر نظر خودتان شان را قوی و نیرومند کنند تا ایران اسلامی همان‌طوری که در دنیا از امنیت پایداری برخوردار است چشم طمع دشمنان را هم کور کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها