بسیج سازندگی سه موضوع آموزش، ارایه تسهیلات در عرصه‌های امنیت غذایی و صنایع دستی و تبدیلی، همچنین بازاریابی را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و در این زمینه فعالیت بسیجیان چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۹۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤل بسیج سازندگی استان زنجان در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که به همت جهاددانشگاهی زنجان برگزار شده بود، گفت: در روستاهای سر  پل ذهاب10گروه جهادی حضور فعال دارند ومشغول فعالیت هستند.

فرهاد امندی از فعالیت 99 گروه جهادی در قالب 165 اردوی جهادی بسیج سازندگی در استان طی سال جاری در مناطق محروم خبر داد و افزود: این گروه‌ها تا کنون 67 پروژه را تکمیل کرده‌اند.

وی اظهار داشت: 66 اکیپ پزشکی متشکل از پزشکان متخصص در مناطق محروم به ویزیت رایگان و توزیع اقلام بهداشتی و دارو مشغول می باشند.

مسؤل بسیج سازندگی استان زنجان تصریح کرد: تابستان امسال 291 مدرسه در قالب طرح هجرت، نوسازی و 600 بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌های مختلفی با کمیته امداد و بهزیستی برای نوسازی منازل مسکونی محرومان در مناطق روستایی منعقد شده است، افزود: تا پایان سال گذشته، 2606 نفر در مجموع 29 میلیارد و 86 میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کردند و طی هفت ماه گذشته نیز 678 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است؛ در واقع بسیج سازندگی سه موضوع آموزش، ارایه تسهیلات در عرصه‌های امنیت غذایی و صنایع‌دستی و تبدیلی، همچنین بازاریابی را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

امندی برنامه بسیج سازندگی در حوزه آموزش را نیز یاد آور شد و تصریح کرد : امسال یک هزار و 124 نفر در استان آموزش‌های لازم را در رشته‌های مختلف با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی استان زنجان طی نموده اند.

مسؤل بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه بسیج سازندگی سه موضوع آموزش، ارایه تسهیلات در عرصه‌های امنیت غذایی و صنایع دستی و تبدیلی، همچنین بازاریابی را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، و یاد آورشد:  در این زمینه فعالیت بسیجیان چشمگیر بوده است.

ارسال نظرات