نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:
بسیج هدیه امام راحل است و نماد بارز بسیج، دفاع مقدس است و دفاع مقدس ظهور فرهنگ بسیج بود.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۸۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مبارک بسیج گفت: دفاع مقدس ظهور فرهنگ بسیج بود گفتنی است در دفاع مقدس بسیج یک ظهور عملی کرد و امروز یک سازمان به نام بسیج است، اما مهم تر فرهنگ بسیج است.

حجت الإسلام عباس رجبی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در جامعه افزود: در مقام و منزلت بسیج همین مقدار کافی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی می فرماید بنده افتخارم اینست که خود بسیجی ام و رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید: تا بسیج است نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این برکت و یادگار امام راحل است.

وی اظهار داشت: اولین ویژگی بسیج حرکت است بنابراین تفکر بسیج با رکورد و بی حرکتی تناسب ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم تصریح کرد: سریع و توفنده بودن، حرکت فراگیر و جمعی داشتن، هدفمندی و داشتن انگیزه و فداکاری از دیگر خصوصیات اساسی یک فرد بسیجی است.

حجت الإسلام رجبی به ویژگی فداکاری شهید محسن حججی اشاره کرد و یادآور شد: آن بسیجی بزرگوار برای رسیدن به هدف بلندی که برگزیده است همه چیز را کوچک شمرده و در راه رسیدن به هدف و تحقق آن از بذل مال و جان و تمام تعلقاتش مضایغه ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ابراز کرد: شهید محسن حججی در وصیتنامه خود از خداوند متعال می خواهد که در جوانی به شهادت برسد و بدنش مثله و قطعه قطعه شود و همانند مولایش حسین سرش از بدنش جدا شود که خداوند هم بخاطر اخلاص بالای آن بزرگوار خواسته هایش را اجابت کرد عاقبت فدای انقلاب و نظام شد.

وی همچنین از بسیج بعنوان هدیه و یادگار امام راحل یاد کرد و افزود: نماد بارز بسیج، دفاع مقدس است و دفاع مقدس ظهور فرهنگ بسیج بود.

رجبی تصریح کرد: خدمت صادقانه به مردم و کمک به کارآمد شدن جوانان یکی از وظایف اصلی بسیج است گفتنی است خدمت صادقانه در عرصه اجتماعی موجب کادرسازی برای انقلاب می شود بنابراین مهمترین نگاه بسیج نگاه فرهنگی اجتماعی است و باید این نگاه را دنبال کنیم.

ارسال نظرات