فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
امت ما امت اسلامی و انقلابمان انقلاب اسلامی است و صهیونیست ها دشمن انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی می باشند.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۷۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی گفت: از آغاز امسال بسیجیان استان نسبت به انجام ۱۶۵ پروژه در مناطق محروم اقدام نموده‌اند وکار بسیجی نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است و اگر قصد داریم این الگو را در جهان پیاده کنیم، باید نسبت به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام  های اساسی برداریم.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه  تلاش چهل ساله دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: در این مدت شاهد کارشکنی دشمنان در قالب تهدید و تحریم و فشار و جنگ نرم بوده‌ و هستیم.

وی اظهار داشت: امت ما امت اسلامی و انقلابمان انقلاب اسلامی است و صهیونیست ها دشمن انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی می باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: می‌توانیم در عرصه اقتصاد مقاومتی همانند عرصه دفاعی برای دنیا الگو باشیم و باید اقتصاد مقاومتی در صحنه عمل دیده شود.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره بر اینکه کشور ایران می‌تواند در عرصه اقتصاد مقاومتی پیروز باشد، گفت: وجود نیروهای ماهر، بسیجی، با ایمان و قدرتمند به همراه ذخایر خدادادی بی شمار در کشور این امکان را به ما می‌دهد که در عرصه اقتصاد مقاومتی پیروز باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا در هشت سال دفاع مقدس الگوی دفاعی به دنیا ارایه نموده و مردم نیز با جان ودل  به میدان آمدند، تصریح کرد: صدور فرمان تشکیل بسیج در سال 1358 تدبیری بود که موجب شد هیچ‌کدام از ابرقدرت‌ها به فکر درگیری با ایران نیفتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که از ترس بسیجیان حزب‌الله لبنان، خواب شیرین بر صهیونیست‌ها حرام گردیده است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه ارزشمند بسیج باعث شده تا همه نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب شود، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی سرشار از ذخایر آب، خاک، معدن و نیروی انسانی خلاق می باشد، بدون شک اگر امروز ایران اسلامی درزمینه برقراری امنیت، به الگویی برای سایر کشورها تبدیل‌شده است، موفقیت در عرصه اقتصادی نیز می‌تواند ما را به الگویی در این عرصه تبدیل نماید.

کرمی  با ابراز خرسندی از روحیه جهادی مردم ایران گفت و افزود: بعد از زلزله کرمانشاه همه اقشار مردم به صحنه آمدند و گروه‌های مختلفی از سپاه استان به مناطق اعزام شدند و حتی نفرات زیادی تقاضای اعزام به منطقه را دارند.

ارسال نظرات