فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: بسیج متعلق به جناح و قوم خاصی نیست، و برنامه های هفته بسیج فارغ از هر قوم گرایی و مذهب است، لذا بسیج مظهر وحدت ، معرفی می شود
کد خبر: ۸۹۵۰۱۳۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ به مناسبت هفته بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه به همراه جمعی از بسیجیان و پاسدارن شهرستان هیرمند با حجت الاسلام گزمه امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار، جواد رضایی در این دیدار ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، کمک به طرح‌های اشتغالزایی، احیای تفکر بسیجی در قالب یادواره شهدا از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

وی افزود: بسیج متعلق به جناح و قوم خاصی نیست، و برنامه‌های هفته بسیج فارغ از هر قوم گرایی و مذهب است، لذا بسیج مظهر وحدت، معرفی می‌شود.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند با توجه به رویکرد محرومیت زدایی در شهرستان هیرمند، به برخی از خانواده‌های بی شناسنامه و مشکوک التابعه نیز جهت زدودن غبار محرومیت همکاری داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند اظهار داشت: در پنجم اذر ماه سالروز تشکیل بسیح مستضعفین، گردان‌های مقاومت شهرستان هیرمند، مانور اقتدار برگزار خواهند کرد.
ارسال نظرات