جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار:

اعزام بیش از 60نفر از منتخبان بسیج سیستان و بلوچستان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

سرهنگ پاسدار رضا لطیفی گفت: بیش از 60 نفر از منتخبان بسیجی شیعه و سنی خواهر وبرادر استان به منظور دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی به تهران اعزام شدند
کد خبر: ۸۹۵۰۱۱۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار در حاشیه این اعزام در در گفت و گو با خبرنگار بسیج از استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت:به مناسبت نخستین روز از گرامی داشت هفته بسیج کاروانیاز اقشار مختلف بسیج اعم از خواهر وبرادراز شهرستان‌های استان جهت دیدار با مقام معطم رهبری به تهران اعزام کردیم.
وی بیان کرد: این افراد امروز به وسیله قطار به تهران اعزام شدند که از این تعداد چهار نفر خانم هستند.
سرهنگ لطیفی تصریح کرد: مدت زمان رفت و برگشت این کاروان به تهران پنج روز است.
این مسئول اظهارداشت: بسیجیان اعزامی سیستان و بلوچستان چهارشنبه هفته جاری همزمان با بسیجیان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.
جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشاربا اشاره به این مطلب که بسیج در دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرد و به زیبایی دستورات فرمانده کل قوا را را در آن زمان وبعد از دفاع مقدس در امورات فرهنگی، سازندگی، ومسائل دیگری که باز رهبر انقلاب دستور فرمودند: سپاه وبسیج تا امروز برابر فرامین رهبری پای کار بوده وهست برنامه‌ها را به نحو شایسته ومطلوبی اجرا کرده است.
وی گفت: در بحث زلزله‌ای که در استان کرمانشاه برای جمعی از هموطنان ما رخ داده بسیج به لطف خدا از همه نهاد‌ها و سازمان‌ها پیش قدم بوده است.
این مسئول هدف از این اعزام را دیدار تجدید بیعت دوباره بسیجیان این استان با، ولی امر مسلمین جهان، و مطمنا این دیدار باعث افزایش روحیه بسیجیان و آمادگی بیشتر آنان برای پیشبرد اهداف انقلاب خواهد شد.
ارسال نظرات